Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Sportage 2018 года


KIA Sportage 2018
Автомобиль: KIA Sportage 2018 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 6000 км, двигатель - 1.6 turbo дизель
Автор: Роман (Украина, Киев)   12.03.2019
Расход в городе: 7.2 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.5 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Пів року володію даним авто. Проїхав 6000. Перед тим був Сітроен С4 B7 2011 бензин (7 років 107000).

Покупка виявилась спонтанною. Ніколи до корейців не придивлявся і не планував купляти. Але коли побачив оновлений Спортейдж у синьому кольорі, то закохався! :) Разом із допами (сигналка, тонування, задній парктронік, захист картеру) та оформленням обійшлася 25т зелених. І так по порядку:

Ходова. Порівняно з хетчем - просто бомба. Великий радіус колес набагато краще ковтає нерівності дороги. Високий кліренс це ще один прекрасний бонус. Ніякого дискомфорту при переході з низького хетча на більш високий кросовер я не відчув. Як і по габаритам при паркуванні і т.д. Дорогу тримає дуже добре як у поворотах, так і при маневрах на швидкості. Взимку при засніжених дорогах ніколи не було проблем. Система ESP дуже допомагає.

Двигун. Вирішив взяти дизель. Хоч ціна була вищою, але переплата цього вартувала на всі 100%. По перше - прекрасна тяга як для 115кс та 1500кг ваги авто. Сотню на світлофорі набирає не надто швидко, але на шосе відчуває себе прекрасно в діапазоні 90-150 км/год. До 180км/год йде легко, далі не пробував так як спрацювала "система оповєщєнія", яка сидіть збоку. По друге - низькі витрати палива. Зараз БК показує середній 7.2л. Це 90% місто, короткі поїздки, та часті прогріви (осінь+зима). На бензині С4 було б 10.5л. По шосе при адекватній їзді 100-130 на годину - 5.5л. Якщо економно і без обгонів, біля 90 - 4.2-4.5л можна легко витягнути. Якось 50км проїхав з витратою всього 4.2л. По чекам, в основному місто, звірка показала +0.6л. Тобто БК трохи прибріхує.

Клімат. До системи клімат-контролю в мене питань нуль. Завжди увімкнений на автоматі, адекватно та швидко гріє/холодить. В Сітроені завжди треба було щось прикручувати чи докручувати. Тут великий і жирний ПЛЮС. Крім того, в морозні дні, салон прогрівається не довго. Скло скребком за всю зиму я ще не чесав. Підігрів склоочисників штука класна.

Шумка. Попереднє авто я повністю обезшумив. Сів в Кіа, поїздив і представте собі - тут нічого доробляти по шумці не потрібно. Боявся, що дизель буде напрягати відбрацією. Вона присутня тільки поки двигун холодний, потім стає тихіше. Але на швидкості 100+, двигун не чути взагалі. Це просто ще один великий ПЛЮС! На бензі при 110 і вище двигун розриває на оборотах 3000-4000. А тут тільки аеродинамічні шуми. Вердикт - Спортейдж прекрасне авто на дальняки. І ще одне. До 5000км пробігу коли їхав на 6-ій передачі, вона ніби ватна при 100км/год. Але недавно десь на 5600км вже було краще з тягою. Напевне мозги присаджували потужність для обкатки.

Мультимедіа. Якість звуку на хорошому рівні. За такі гроші просити щось кращого - гріх. Андроїд авто працює. Деколи не хоче під'єднуватись з першого разу, але це з новим смартфоном. З попереднім все було з першого разу. Задня камера класна і дуже потрібна опція!

Інше. Ближнє світло вночі працює прекрасно навіть з галогенними лампами. На Сітроен було гірше. Підігрів руля шикардос! А жінка сказала, що цю машину потрібно було брати тільки за підігрів задніх сидінь. Часто малого возимо зранку в садок, тому сидить ззаду. До речі підігрів не тільки попи але і спини. Багажник має подвійне дно, тому барахло ховаю туди і нічого не валяється. За це ще один ПЛЮС. На підйомах працює система відкочування.

Із мінусів. Голий пластик на арках в багажнику, тому легко царапається. Тугі ричаги опускання спинок задніх сидінь. Датчик дощу інколи трохи задумливий. Брав дизель, думав чіпанути в хорошому ательє. Але нажаль нєсрослось. Блок Kefico ніхто не чіпує - пічалька.

ПС: Нашумілих проблем із замерзанням інтеркулера в мене не було. Але якщо щось з'явиться, обов'язково відпишу. За надійність 4 зірки, поки рано давати 5.

Через 2 мес. и 11 дней Роман дописал: 8000км: На 7500 замінив масло двигуна, масляний та повітряний фільтри. Загалом обійшлося 2300грн на сервісі Кіа. При їзді по місту міняти кожні 15000 для двигуна не дуже добре. Із плюсів які ще згадав: В бак реально залити біля 64л дизеля. Фіксований нахил спинок сидінь дуже зручна штука, якщо щось трохи не влазить в багажник, ці 5-10см грають роль. Верх підлокітника можна посунути вперед, зручно опиратися ліктем. На багатьох однокласниках такого немає.

Через 8 мес. Роман дописал: 14500: На 13000 пройшов ТО1. Обійшлося біля 4000грн. Обновили по кампанії блок ЕБУ. Розхід в мене в середньому показує 7.0л. Шоссе 4.5-6.0л в залежності як швидко їхати. Загалом все супер, авто дуже комфортне. Для ти хто думає що 115кс мало, розповім про ситуацію. На шосе довелося довго їхати на хвості нової Мазди СХ5 (думаю 2.0л бенз). Були і обгони, і підйоми, і швидкість місцями до 170. Моя машинка не відставала ні разу. Ну і я не ставив собі ціль його обігнати, просто зійшлися по стилю їзди. Динаміки і тяги, особливо на трасі, з головою. Але є одне одне але. В мене середній розхід склав 6.5л. У мазди, думаю, не менше 9.0л

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Килатив  

якої дати купували авто? я забрав свою 15 вересня в мене також не було прицендентів брав на столичці а ви де?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Килатив, Столичка 17-18.09. Це перші із дизельних які завезли в Україну. Тест-драйв проводив, здається, на темно-сірій. Її першу доставили в салон. Може Ваша?

ОТВЕТИТЬ  
Килатив  

можливо я думаю що унас з вами машини із першоі партіі от чому і не було проблем із інтеркулером зимою. якщо читали інший відгук то у власника аналогічним авто тільки на автоматі при пробігу 10500км сказали офіціали що потрібно чистить клапан EGR немае тяги це просто жах

ОТВЕТИТЬ  
limited2008  

Килатив, в мене теж з першої партії, проблем з інтеркулером не було. Но по вінкоду є дві відзивні компанії
http://joxi.ru/p27vOwqtoMwwXm

Більше інформації на сайті виробника.
https://www.kia-hotline.com/euro5/login.tiles

ОТВЕТИТЬ  
maxdiv  

limited2008, щось я не дуже зрозумів як на цих сайтах перевірити ВіН код.....

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Василь К  

"цю машину потрібно було брати тільки за підігрів задніх сидінь. Часто малого возимо зранку в садок, тому сидить ззаду"
Возіть малого в дитячому кріслі, і тут підігрів тоді ніц не дає, а так прикольна опція

+3-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Василь К, Малий само собою у кріслі. Я про жінку.

+4ОТВЕТИТЬ  
Alex.x  

Роман, на дальние расстояния катались? Как вам сиденья? Отсутсвие регулировки поясничной поддержки не сильно беспокоит?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Alex.x, На попередньому авто регулювання було. Тут дискомфорт не відчуваю. На 120км їздив, норм. Дальняком це не назвеш

+2ОТВЕТИТЬ  
Олександр Котляр  

Вопрос на счёт двигателя. Много информации (в основном в рунете) о том, что у двигателя 1.6 бензин, который устанавливается в кроссоверы есть проблемы с задирами и на малых пробегах 30 - 50 тыс. уже прослушивается стук. Слышали ли вы об этой проблеме и уточняли ли у сервиса, сталкивались ли они с подобным. Меня очень сильно смущает этот вопрос в выборе Спортеджа, а дизель брать не хочу, двигателя 2,0 бензин насколько я понимаю в Украине для Спортеджа не будет.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Олександр Котляр, Взагалі то проблеми з задирами були в двигунах 2.0л бензин G4KD і то на Росії, якщо не помиляюсь

+9ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

romman, там просто любителі гріти авто по 15 хвилин)) і колхозити сітки в радіатори))

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
maxdiv  

Тут у автора як раз дизель, який ви брати не хочете, тому мабуть ваше питання не сюди.....

+1ОТВЕТИТЬ  
Олександр Котляр  

Дякую за відповідь

+1ОТВЕТИТЬ  
Alex G_kh  

Присматрива варинт 1.6 дизель, 4вд 2018года в комплектации бизнес, хорошая цена, стоил ли брать машину?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Alex G_kh, Я думаю вартує 100%. Вибачте, що тільки відписав, не побачив

ОТВЕТИТЬ  
AlexeyD  

Добрый день! Две недели назад обзавелся таким же аппаратом
Подскажите, пожалуйста, по расходу (трасса/город)?
B есть ли у вас стрекотящий звук от мотора при разгоне с 1700-1800 по 2200 оборотов?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

AlexeyD, Добрий день! Місто (короткі пробіжки, пробки) - біля 7л, по Києву з середнім трафіком - до 6л. Шосе - 5.6л (Київ - Миронівка не економно). А якщо до 100 - то легко 4-4.5л.
По звуку двигуна, нічого лишнього не помічав.

+2ОТВЕТИТЬ  
D-NiCE Volkov  

AlexeyD, у меня при разгоне в районе 2000 оборотов есть какой-то шелест-журчание. Именно в определенный момент оборотов двигателя

ОТВЕТИТЬ  
v.vasechkin  

Добрый день. Рассматриваю вариант покупки такой же машинки. Читаю отзывы, смотрю видео. Проскальзывает инфо что двигатель1.6 gdi не очень удачный. Нестабильная работа, посторонние шумы.... В последнем видео "Что почем" про Каджар вообще обозвали мотор неликвидом. Вы не замечаете ничего подобного?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

v.vasechkin, Добрий день! В мене дизель. По бензину не скажу. Єдине що знаю, проблеми були з 2.0л в РФії (задири).

+2ОТВЕТИТЬ  
v.vasechkin  

Спасибо за ответ. Извините не заметил что дизель. Про 2 литровые я знаю.

+1ОТВЕТИТЬ  
Mykia  

Ну як, у с4 є плюси?

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Mykia, Якщо взяти загалом, то хетч програє майже по всій параметрам в порівнянні кросовёром. А якщо порівнювати саме ці дві моделі. Плюси Спортейджа: кліренс, тяга, менший розхід, шумка, збитість підвіски, комфорт проїзду нерівностей дороги. Плюси С4: краща маневреність на поворотах, гальма. Але це скоріше плюси із-за того, що авто нище і легше.

+2ОТВЕТИТЬ  
Mykia  

romman, А як керування круїзом і його візуалізація (розмір літер), підігрівом сидінь, керування на кермі магнітолою? Що краще задній парктронік на с4, чи камеру заднього огляду на кіа? А кількість і розмір шухляд на с4? Куди ти запроторив вогнегасник на спортейджі, а він повинен бути легкодоступним? А що краще металевий захист з заводу с4, чи пластмаса на кіа? А як тобі "економ" режим на с4? А ще, подобалось тобі підсвічування зони висадки-посадки переднього пасажира та водія у темну пору доби? Так, міняти акумулятор на с4 не зручно. А на с4 після глушіння двигуна можна упродовж 30 секунд закрити вікна. На с4 також є зимова заглушка на радіатор. А як тобі нічний режим на с4?

-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Mykia  

Так, скло відкривається одним натиском кнопки, але якщо ти будеш відкривати та закривати скло по 30-50 мм натисками, то комп'ютер запам'ятовує і надалі тисни не тисни, але скло відкриватися буде по 50 мм. Лікується? Так, але довго писати. Лімітом швидкості не користувався, тому і забув про нього, а от увімкнути круїз, то це одним натиском на кнопку плюс або мінус, на спортейджі заумно. Коли писав про кількість шухляд, то мав на увазі і шухляди під сидіннями. На с4 вогнегасник зберігав у багажному відсіку праворуч, за сіткою. Економ режим мене не напружував, зате ніколи не посадиш акумулятор. Ну як не було підсвічування, заглушив авто, відкриваєш двері і загоряються світлодіоди у дзеркалах і світять донизу,або коли знімаєш з сигналізації. А як зручно відкривався отвір для заправки пального, хоча не пам'ятаю як я відкривав на спортейджі, поки проїхав 700 км і один раз заправлявся. Я до камери не звикну, мені не вистачає парктроніка без камери. Не знаю ще, що у спортейджі є нічний режим, на с4 це вимикається усе, окрім стрілочного спідометра.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

29500: Машинка бомба, ніяких скрипів, сверчків, проблем з інтеркулером. Розхід середній стабільний 7,0л. Перевірив на роботі страхову по Каско. Зачепив бампером маленький пеньок на обочині і надірвав бампер. Замінили за 37т без проблем на новий в офіційному СТО. Страхова ІНГО, якщо що
Сьогодні їхали з жінкою на двох машинах по одному маршруту. В неї авто Опель Кросланд 1,2 турбо бензин на автоматі. Я спеціально обнулив бортовий комп на обох авто. За 16км ідентичної їзди по Києву (після дощу в -3°С 11.12.20): Кіа - 5.6л/100км, Опель 8.2л/100км. Кіа 1500кг, Опель 1200кг. Різниця - 2.6л, я думаю серйозна.

ОТВЕТИТЬ  
Bor-man  

Без обид мужики.Не знаю чем вас зацепил сей агрегат.Два раза ходил на тест.Так и не понял почему его покупают.Единственно ,что объясняет так это цена стартовой комплектации.Остальные просто неинтересны.Ни комфортом, ни динамикой, ни дизайном не впечатляет.Да и моторы ,по отзывам, проблемные.Думаю это тачка для тех, кто 3-4 года ездит на одной машине или не более 100000км.Я же привык к японцам.Там беспроблемные километры подлиннее будут раза в 2.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Класна машина. Дизелі надійні. Машину в мене купили швидко, втрати невеликі. Зараз взяв японця, класом вище тому є з чим порівняти по факту. Спортейдж на дизелі (не автомат) за свої гроші один з кращих варіантів на ринку - по ціні, комфорту, надійності.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв KIA Sportage: Деликатный подход к обновлению
Деликатный подход к обновлению

Внимательно слушаю презентацию обновленного Kia Sportage: «Бестселлер… Лидер в классе C-SUV… 25 лет истории модели…». Но никак не могу заставить себя абстрагироваться от Hyundai Tucson, который пережил рестайлинг несколькими месяцами ранее. Одновременно и конкурент, и родственная душа. Одна платформа, одни двигатели… Хотя нет, двигатели теперь как раз таки разные

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у KIA

KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Niro 2018 KIA Niro 15.500$ 2018 78.000 км
смотреть все
объявления