Расход в городе: 7.2 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Пів року володію даним авто. Проїхав 6000. Перед тим був Сітроен С4 B7 2011 бензин (7 років 107000).
Покупка виявилась спонтанною. Ніколи до корейців не придивлявся і не планував купляти. Але коли побачив оновлений Спортейдж у синьому кольорі, то закохався! :) Разом із допами (сигналка, тонування, задній парктронік, захист картеру) та оформленням обійшлася 25т зелених. І так по порядку:
Ходова. Порівняно з хетчем - просто бомба. Великий радіус колес набагато краще ковтає нерівності дороги. Високий кліренс це ще один прекрасний бонус. Ніякого дискомфорту при переході з низького хетча на більш високий кросовер я не відчув. Як і по габаритам при паркуванні і т.д. Дорогу тримає дуже добре як у поворотах, так і при маневрах на швидкості. Взимку при засніжених дорогах ніколи не було проблем. Система ESP дуже допомагає.
Двигун. Вирішив взяти дизель. Хоч ціна була вищою, але переплата цього вартувала на всі 100%. По перше - прекрасна тяга як для 115кс та 1500кг ваги авто. Сотню на світлофорі набирає не надто швидко, але на шосе відчуває себе прекрасно в діапазоні 90-150 км/год. До 180км/год йде легко, далі не пробував так як спрацювала "система оповєщєнія", яка сидіть збоку. По друге - низькі витрати палива. Зараз БК показує середній 7.2л. Це 90% місто, короткі поїздки, та часті прогріви (осінь+зима). На бензині С4 було б 10.5л. По шосе при адекватній їзді 100-130 на годину - 5.5л. Якщо економно і без обгонів, біля 90 - 4.2-4.5л можна легко витягнути. Якось 50км проїхав з витратою всього 4.2л. По чекам, в основному місто, звірка показала +0.6л. Тобто БК трохи прибріхує.
Клімат. До системи клімат-контролю в мене питань нуль. Завжди увімкнений на автоматі, адекватно та швидко гріє/холодить. В Сітроені завжди треба було щось прикручувати чи докручувати. Тут великий і жирний ПЛЮС. Крім того, в морозні дні, салон прогрівається не довго. Скло скребком за всю зиму я ще не чесав. Підігрів склоочисників штука класна.
Шумка. Попереднє авто я повністю обезшумив. Сів в Кіа, поїздив і представте собі - тут нічого доробляти по шумці не потрібно. Боявся, що дизель буде напрягати відбрацією. Вона присутня тільки поки двигун холодний, потім стає тихіше. Але на швидкості 100+, двигун не чути взагалі. Це просто ще один великий ПЛЮС! На бензі при 110 і вище двигун розриває на оборотах 3000-4000. А тут тільки аеродинамічні шуми. Вердикт - Спортейдж прекрасне авто на дальняки. І ще одне. До 5000км пробігу коли їхав на 6-ій передачі, вона ніби ватна при 100км/год. Але недавно десь на 5600км вже було краще з тягою. Напевне мозги присаджували потужність для обкатки.
Мультимедіа. Якість звуку на хорошому рівні. За такі гроші просити щось кращого - гріх. Андроїд авто працює. Деколи не хоче під'єднуватись з першого разу, але це з новим смартфоном. З попереднім все було з першого разу. Задня камера класна і дуже потрібна опція!
Інше. Ближнє світло вночі працює прекрасно навіть з галогенними лампами. На Сітроен було гірше. Підігрів руля шикардос! А жінка сказала, що цю машину потрібно було брати тільки за підігрів задніх сидінь. Часто малого возимо зранку в садок, тому сидить ззаду. До речі підігрів не тільки попи але і спини. Багажник має подвійне дно, тому барахло ховаю туди і нічого не валяється. За це ще один ПЛЮС. На підйомах працює система відкочування.
Із мінусів. Голий пластик на арках в багажнику, тому легко царапається. Тугі ричаги опускання спинок задніх сидінь. Датчик дощу інколи трохи задумливий. Брав дизель, думав чіпанути в хорошому ательє. Але нажаль нєсрослось. Блок Kefico ніхто не чіпує - пічалька.
ПС: Нашумілих проблем із замерзанням інтеркулера в мене не було. Але якщо щось з'явиться, обов'язково відпишу. За надійність 4 зірки, поки рано давати 5.
Через 2 мес. и 11 дней Роман дописал: 8000км: На 7500 замінив масло двигуна, масляний та повітряний фільтри. Загалом обійшлося 2300грн на сервісі Кіа. При їзді по місту міняти кожні 15000 для двигуна не дуже добре.
Із плюсів які ще згадав: В бак реально залити біля 64л дизеля. Фіксований нахил спинок сидінь дуже зручна штука, якщо щось трохи не влазить в багажник, ці 5-10см грають роль. Верх підлокітника можна посунути вперед, зручно опиратися ліктем. На багатьох однокласниках такого немає.
Через 8 мес. Роман дописал: 14500: На 13000 пройшов ТО1. Обійшлося біля 4000грн. Обновили по кампанії блок ЕБУ. Розхід в мене в середньому показує 7.0л. Шоссе 4.5-6.0л в залежності як швидко їхати. Загалом все супер, авто дуже комфортне. Для ти хто думає що 115кс мало, розповім про ситуацію. На шосе довелося довго їхати на хвості нової Мазди СХ5 (думаю 2.0л бенз). Були і обгони, і підйоми, і швидкість місцями до 170. Моя машинка не відставала ні разу. Ну і я не ставив собі ціль його обігнати, просто зійшлися по стилю їзди. Динаміки і тяги, особливо на трасі, з головою. Але є одне одне але. В мене середній розхід склав 6.5л. У мазди, думаю, не менше 9.0л
Килатив, Столичка 17-18.09. Це перші із дизельних які завезли в Україну. Тест-драйв проводив, здається, на темно-сірій. Її першу доставили в салон. Може Ваша?
можливо я думаю що унас з вами машини із першоі партіі от чому і не було проблем із інтеркулером зимою. якщо читали інший відгук то у власника аналогічним авто тільки на автоматі при пробігу 10500км сказали офіціали що потрібно чистить клапан EGR немае тяги це просто жах
"цю машину потрібно було брати тільки за підігрів задніх сидінь. Часто малого возимо зранку в садок, тому сидить ззаду"
Возіть малого в дитячому кріслі, і тут підігрів тоді ніц не дає, а так прикольна опція
Вопрос на счёт двигателя. Много информации (в основном в рунете) о том, что у двигателя 1.6 бензин, который устанавливается в кроссоверы есть проблемы с задирами и на малых пробегах 30 - 50 тыс. уже прослушивается стук. Слышали ли вы об этой проблеме и уточняли ли у сервиса, сталкивались ли они с подобным. Меня очень сильно смущает этот вопрос в выборе Спортеджа, а дизель брать не хочу, двигателя 2,0 бензин насколько я понимаю в Украине для Спортеджа не будет.
Добрый день! Две недели назад обзавелся таким же аппаратом
Подскажите, пожалуйста, по расходу (трасса/город)?
B есть ли у вас стрекотящий звук от мотора при разгоне с 1700-1800 по 2200 оборотов?
AlexeyD, Добрий день! Місто (короткі пробіжки, пробки) - біля 7л, по Києву з середнім трафіком - до 6л. Шосе - 5.6л (Київ - Миронівка не економно). А якщо до 100 - то легко 4-4.5л.
По звуку двигуна, нічого лишнього не помічав.
Добрый день. Рассматриваю вариант покупки такой же машинки. Читаю отзывы, смотрю видео. Проскальзывает инфо что двигатель1.6 gdi не очень удачный. Нестабильная работа, посторонние шумы.... В последнем видео "Что почем" про Каджар вообще обозвали мотор неликвидом. Вы не замечаете ничего подобного?
Mykia, Якщо взяти загалом, то хетч програє майже по всій параметрам в порівнянні кросовёром. А якщо порівнювати саме ці дві моделі. Плюси Спортейджа: кліренс, тяга, менший розхід, шумка, збитість підвіски, комфорт проїзду нерівностей дороги. Плюси С4: краща маневреність на поворотах, гальма. Але це скоріше плюси із-за того, що авто нище і легше.
romman, А як керування круїзом і його візуалізація (розмір літер), підігрівом сидінь, керування на кермі магнітолою? Що краще задній парктронік на с4, чи камеру заднього огляду на кіа? А кількість і розмір шухляд на с4? Куди ти запроторив вогнегасник на спортейджі, а він повинен бути легкодоступним? А що краще металевий захист з заводу с4, чи пластмаса на кіа? А як тобі "економ" режим на с4? А ще, подобалось тобі підсвічування зони висадки-посадки переднього пасажира та водія у темну пору доби? Так, міняти акумулятор на с4 не зручно. А на с4 після глушіння двигуна можна упродовж 30 секунд закрити вікна. На с4 також є зимова заглушка на радіатор. А як тобі нічний режим на с4?
Mykia, забув ще про пару фішок які були на С4. Але це скоріше від комплектації залежить. Це відкр/закр скла одним натиском кнопки. Це ліміт швидкості. Це шухлядки під сидіннями. Але зате у Спортейджа є подвійне дно багажника із дуже зручною половинчастою кришкою. Все барахло (в тому числі вогнегасники) я тримаю там. І ніщо ніде не валяється.
Захист я ставив кольчугу, до речі нею ні разу нічого не зачепив. По керуванню на кермі все ок. Задня камера 100% краще (в мене в парі з парктроніком). Економ режим на С4 напрягав. Музику довго не послухаєш. Підсвічування на С4 не було. Заглушка в принципі не потрібна на Кіа за рахунок високої морди. Нічний режим без проблем і там і тут.
Так, скло відкривається одним натиском кнопки, але якщо ти будеш відкривати та закривати скло по 30-50 мм натисками, то комп'ютер запам'ятовує і надалі тисни не тисни, але скло відкриватися буде по 50 мм. Лікується? Так, але довго писати. Лімітом швидкості не користувався, тому і забув про нього, а от увімкнути круїз, то це одним натиском на кнопку плюс або мінус, на спортейджі заумно. Коли писав про кількість шухляд, то мав на увазі і шухляди під сидіннями. На с4 вогнегасник зберігав у багажному відсіку праворуч, за сіткою. Економ режим мене не напружував, зате ніколи не посадиш акумулятор. Ну як не було підсвічування, заглушив авто, відкриваєш двері і загоряються світлодіоди у дзеркалах і світять донизу,або коли знімаєш з сигналізації. А як зручно відкривався отвір для заправки пального, хоча не пам'ятаю як я відкривав на спортейджі, поки проїхав 700 км і один раз заправлявся. Я до камери не звикну, мені не вистачає парктроніка без камери. Не знаю ще, що у спортейджі є нічний режим, на с4 це вимикається усе, окрім стрілочного спідометра.
29500: Машинка бомба, ніяких скрипів, сверчків, проблем з інтеркулером. Розхід середній стабільний 7,0л. Перевірив на роботі страхову по Каско. Зачепив бампером маленький пеньок на обочині і надірвав бампер. Замінили за 37т без проблем на новий в офіційному СТО. Страхова ІНГО, якщо що
Сьогодні їхали з жінкою на двох машинах по одному маршруту. В неї авто Опель Кросланд 1,2 турбо бензин на автоматі. Я спеціально обнулив бортовий комп на обох авто. За 16км ідентичної їзди по Києву (після дощу в -3°С 11.12.20): Кіа - 5.6л/100км, Опель 8.2л/100км. Кіа 1500кг, Опель 1200кг. Різниця - 2.6л, я думаю серйозна.
Без обид мужики.Не знаю чем вас зацепил сей агрегат.Два раза ходил на тест.Так и не понял почему его покупают.Единственно ,что объясняет так это цена стартовой комплектации.Остальные просто неинтересны.Ни комфортом, ни динамикой, ни дизайном не впечатляет.Да и моторы ,по отзывам, проблемные.Думаю это тачка для тех, кто 3-4 года ездит на одной машине или не более 100000км.Я же привык к японцам.Там беспроблемные километры подлиннее будут раза в 2.
Класна машина. Дизелі надійні. Машину в мене купили швидко, втрати невеликі. Зараз взяв японця, класом вище тому є з чим порівняти по факту. Спортейдж на дизелі (не автомат) за свої гроші один з кращих варіантів на ринку - по ціні, комфорту, надійності.
Внимательно слушаю презентацию обновленного Kia Sportage: «Бестселлер… Лидер в классе C-SUV… 25 лет истории модели…». Но никак не могу заставить себя абстрагироваться от Hyundai Tucson, который пережил рестайлинг несколькими месяцами ранее. Одновременно и конкурент, и родственная душа. Одна платформа, одни двигатели… Хотя нет, двигатели теперь как раз таки разные