Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Sportage 2019 года


Автомобиль: KIA Sportage 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1300 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - Comfort
Автор: Oleh Ivaniuk (Украина, Киев)   26.06.2019
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

До цього була Renault Fluence 1.6 4х ступеневий автомат.

Придбав нову. Шукав довго, за таку ціну (~22k)/якість/комплектацію на нашому ринку не знайшов НІЧОГО!

Для початку мав серйозну вимогу до авто - зручно в неї сісти, автомат, достатня динаміка. Сам є дуже не маленької комплектації - 190 зріст, 120 кг ваги, тому зручність у посадці була одним з головних критеріїв. "Перетестував" усіх конкурентів - X-Trail, Rav4, Outlander, Tuscon, Kuga, CX-5. Duster та Suzuki не вважаю конкурентами взагалі.

Тепер по порядку чому не підійшли вище приведені моделі:

1) X-trail - хороший авто: великий, оцинкований кузов. Чому не взяв - не зручна посадка - на підлокітники що зліва що справа не лягали руки при максимально опущеному сидінні. Варіатор. І за це все ще дорожче обійшлась би.

2) Outlander - дуже хотів його, але посадка що в ньому що у X-trail - така ж замала. Враження що ринок орієнтований на людей середнього зросту. В салоні не сподобались глянцеві елементи. Ергономіка на любителя. В цілому авто непогане, навіть закрив очі на варіатор. По кліренсу та простору в салоні конкурентів не має. Приведені мінуси та ціна +5-6k в порівнянні з моїм вибором мене відкинули.

3) Rav4 - достойна авітівка, але посадка як і у попередніх японців мене не влаштувала. Ліконть висів над підлокітником. В цілому сподобалась ергономіка салону, дизайн - спірний, але заходив теж. Не взяв через посадку та ціну - дорожче на 7-8k в прибзно моїй комплектації та з варіатором.

4) Tucson - так само як і Sportage має зручну для габаритних людей посадку. В принципі не взяв через ціну - дорожче на 5k. Переплачувати 5k за 2х літровий двіжок та +18 коняк бажання не мав.

5) Kuga - хороша, але простір задніх місць та робот мене відкинули. Ну і бідніша комплектація за такі гроші.

6) CX-5 - дуже сподобалась. Ергономіка, автомат, двигун - хороший рівень. Але поступилась посадкою та ціною.

Sportage вийшов дешевше від усіх конкурентів, мав саму зручну посадку, автомат (після 4х ступки Renault Fluence я натерпівся), ну і достатньо багато комплектацію (comfort).

Проїхав вже 1300 км. Реальність вийшла вища за очікування - авто гарно зібране, ідеально тримає трасу, нічого не скрипить, підвіска "збита", жорсткувата але добре "ковтає" дефекти наших трас. За 1300 ще не пробив ні разу.

Перед купівлею переживав що авто буде овощне - порівнюючи з Renault Fluence 1.6 AT - динамікою я насолоджуюсь)

Автомат не думає переключати йому на 2гу чи помаринувати ще - дуже добре реагує на бажання прискоритись. Тому динамікою я задоволений. На трасі до обгонів слід трохи звикнути - все таки авто для їзди по місту більше, але попри все робити обгони на швидкості 140 проблем не робить.

Тормоза повністю влаштовують, хоча трохи мякші чим у моєї попередньої авто.

По шумоізоляції - реальність вища за очікування. До 120 км/год можна тихо слухати джаз в салоні) Після 120 - арки дають про себе знати.

До автомату питань жодних. Працює чудово. На швидкості 120 маю 2500 оберти двигуна що мене дуже влаштовує так як мотор не "реве", як то було на 4х ступці в моєму попередньому Renault Fluence - 100 км/год і вже ревів на 3000 обертах.

Простір салону на 5. За собою досить комфортно сиджу. Обзор чудовий! Хочу відзначити низьку але водночас дуже комфортну посадку лівого переднього пасажира. Дуже якісний підлокітники заднього дивану.

Багажник має достатній обєм, не малий. Поки що влазило все що возив: коляска, люлька, маленьке автокрісло - все влізно в багажник.

З невеличких мінусів:

- лівий підлокітник на двері - трохи затвердий, але лікоть звикає) Можливо згодом обшию або заміню.
- при блокуванні авто - вікна не закриваються автоматично, але це мабуть робиться.

Поки що все.

Плюсы автомобиля: Простір салону. Комфорт. АКП.

Минусы автомобиля: Відсутність запаски. Відстутнє автозакриття вікон при закритті авто. Тверді підлокітники на дверях.

Совет покупателю: Бензинова комплектація Comfort - конкурентів не має.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Barcode  

С почином!)

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Volodimir 8  

Про яку динаміку може йти мова з таким мотором у 160 н.м. не смішіть))
Тут головне "Sportage вийшов дешевше від усіх конкурентів, " тому прийдеться миритись з купою нюансами які має це авто. Просто за 1300 ви їх ще не відчули, ейфорія..

+5-7ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

viqzon, хотів би почути про "купу нюансів", окрім слабкого (на ваш погляд) мотору

+1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

olehiv, а що хочете сказати не слабкий? По місту - норм, на трасі напрягає

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Александр Буднецкий  

Не едет и жрет 12л. в Киеве

+7-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Александр Буднецкий, в мене середній 8.7

+1-1ОТВЕТИТЬ  
SX1051  

olehiv, это наверное чисто в выходной день без явных заторов и на 80% по трассе

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
vitod  

А какой автомобиль этого класса не жрет?

+3ОТВЕТИТЬ  
Volodimir 8  

vitod, Дизельный,.. и едет и жрет меньше))

+5-2ОТВЕТИТЬ  
vitod  

viqzon, 1,6 на 100 тыщ дороже, когда он окупится ) к тому же робот, не такой уж он экономный выйдет, там свои косяки у него. Сам сейчас решаю , что брать . Или ждать месяц спортеж или витару классом ниже, но они в нале)

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 16
OleksiiKs  

Хотів вас запитати, по якій причині все ж таки вважаєте Suzuki Vitara з турбо двигуном 1.4 який в цей бюджет входить в середній комплектації, маючи чудову динаміку з цим двигуном і реально малий розхід все ж таки не конкурент? Запитую не для дискусій, просто я зараз обираю авто в цьому ціновому діапазоні і цікава ваша думка, зараз і зваживши всі за і проти, я поки ніякі інші варіанти навпаки не сприймаю крім Вітари

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Олексій Гагрень, це не є варіантом особисто для мене, оскільки з наведених вище моделей - він має найменший простір у салоні, сідаючи в нього на максимально опущеному сидінні - я можу лише опустити очі на капот та терти затилком стелю.
Ще один мінус як на мене - це дуже (!) легкі двері. Тут вже питання безпеки мабуть.
Якщо ви невисокого зросту і у вас немає вимог щодо габаритів та металу - відмінний вибір!

+3ОТВЕТИТЬ  
OleksiiKs  

olehiv, дякую за відповідь, теж на це звертав увагу, але так як у мене середній зріст то подумав що не критично, але все ж посадити когось ще позаду високого зросту в ній буде не просто , плюс панорамний дах забирає позаду сантиметрів 5 висоти , про кузов чув відгуки та якось не звернув увагу. Дякую!

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Yurasea  

Также рассматривал Витару на 1.4. Да, этот двигатель поинтереснее чем 1.6 от Киа. Более мощный. Но не взял Витару из-за ее кузова. Очень тонкий и звонкий. И требуется доп. Антикорозийка и обесшумка.

+2ОТВЕТИТЬ  
SX1051  

Yurasea, витара и по кузову и по плюшкам проигрывает. Но верно, мотор, коробка в Витаре большой плюс.

+1ОТВЕТИТЬ  
Yurasea  

Нажмите пальцем на середину двери витары. Легко нажмите. И поймёте о чем я говорю. Недаром она весит около 1 тн. А Киа спорт. 1.5 тн.

+4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Yurasea, власне і я про це

+3ОТВЕТИТЬ  
Framus  

Yurasea, видел как зимой на капот витары с крыши упал кусок льда, оставив вмятину. Через неделю на месте удара была ржавчина. Такой вот метал.

+2ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Відколи це в нас КІа прямо еталон посадки?
Якась корейська в Вас посадка чи що?

+3-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Василь К, високі що сиділи в салоні цього авто мене зрозуміють)

ОТВЕТИТЬ  
Рус2019  

olehiv, поддерживаю. 198- чувствую себя комфортно.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Василь К  

"Duster та Suzuki не вважаю конкурентами взагалі"
Та це якраз і є єдині конкуренти де Спортик з переднім приводом виграє і +/- по ціні.
Всі інші названі моделі є куди кращими.
А якщо потрібен передній привід то Спортик і у цих двох програє, бо з ним його ціна вже співмірна з класом куди вище.

+2-3ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

Василь К, Дастер і Сузукі - це В клас. Спортейдж - на клас вище. Для перших двох конкурентом за розміром є Крета і Кіа Стонік. Те, що Спортейдж продається по ціні В-класу - від цього він тільки виграє, бо люди завжди виберуть більше автомобіля за ті ж гроші. Хай Рено і Сузукі скидають ціну.

+1ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Ser Gio, ну дастеру як також лідеру продаж скидувати ціну потреби нема)))

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 21
Tanatt  

Добрый день! А школу Карок не рассматривали?

ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Tanatt, Ну карок починається від 682, автор таких цін не розглядав

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Василь К, я розглядав будь які ціни.
Де я дійсно, можливо зекомив - то це Sportage 1.6 замість Tucson 2.0.
В обох комплектації, база, посадка та ергономіка - схожі, але другий потужніший на 18 коней, крутящий більший на 30 нютонів і це все за +5к.
Спортейдж здався оптимальнішим мені.

+3-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Tanatt  

Сори, Шкоду!

ОТВЕТИТЬ  
777Александр777  

Доброго времени суток.
"Перетестував" усіх конкурентів - X-Trail, Rav4, Outlander, Tuscon, Kuga, CX-5.........

Outlander - ціна +5-6k
Rav4 - дорожче на 7-8k
Tucson - переплачувати 5k
CX-5
С таким успехом и Land Rover конкурент

+8ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

777Александр777, Ви нічого не розумієте в автомобілях, "це все гівно для низькорослих", лише Кіа Спортейдж в базі еталон якості та ергономіки)))

+4-3ОТВЕТИТЬ  
SX1051  

Василь К, я по бюджету тоже был на целен на Спортаж 1.6 или Витара 1.4Т, но в итоге взял sx4 1.6.
Хотя интерьер и экстерьер конечно нравился Спортажа. Но я хотел авто которое не ест много бенза, т.к. такие уже были у меня.
CX5 и RAV4 хороши, но вне бюджета.

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
b.yakimenko  

Рено каджар на дизелі 1.5 розглядали? Я як раз вибираю між спортежом і каджаром

+1ОТВЕТИТЬ  
Yurasea  

b.yakimenko, если дизель каджар, за эту цену присмотритесь к Seat Ateca. Только не смотрите прайс-лист сайта, а звоните в салон. Там часто из Европы приходят другие комплектации. Например, дизель на роботе за 620 т.

ОТВЕТИТЬ  
vitod  

Yurasea, как долго проживёт в ней DSG. Мало по ним информации, а так вариант неплохой вроде

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
vitod  

Был в салоне, действительно есть Seat Ateca 18 года, на дизеле 590 тыщ с панорамой на 15 тыщ дороже. Тест драйва нету. Отзывов по этой комплектации нет совсем в нете. Электо ручник, в салоне насчитал 4 USB, багажник вроде норм , но при опускании сидений заднего ряда ровный пол не получится. Есть докатка. Машина будет экономная, но продать ее потом, наверно, будет проблематично. Дилемма или популярный спортеж на овощном движке с большим расходом или не популярный и неизвестный сеат)

+2ОТВЕТИТЬ  
Volodimir 8  

vitod, Тут думать не о чем совсем!! только СИАТ!! И слезы счастья будете вытирать не один год! Сиат Атека это копия Шкоды Карок!

+1-1ОТВЕТИТЬ  
vitod  

viqzon, в салоне их тестить не дают. Машины все в пленках уже 1- 1,5 года как выпустили. На вопрос , как ее проверить, вдруг что-то не подойдёт или брак какой ,отвечают- для этого есть сервис))

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
Василь К  

KIA різко втрачає позиції))) чи то авто нема, чи то покупці почали про щось здогадуватися))
https://minfin.com.ua/2019/07/12/38211873/

-3ОТВЕТИТЬ  
Alex G_kh  

Какой расход?

ОТВЕТИТЬ  
Рус2019  

Делали или будете делать антикорозийку? Мне в Киеве на Столичке сказали, что не делать ни в коем случае. А когда покупал в салоне сказали, что рекомендуют сделать. Я теперь в замешательстве, может все же стоит на зиму сделать коррозийную?!

ОТВЕТИТЬ  
Framus  

Рус2019, сколько лет вы будете на ней ездить? 10? Лучше потратьте эти деньги на бронеплёнку

+1ОТВЕТИТЬ  
Рус2019  

Framus, уже поздно, лучше сразу делать.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пробіг 4500 км - політ нормальний)
На 4х тисячах - менеджер в салоні здивувався, ну а я так вирішив.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

olehiv, на 4х тисячах зробив ТО

+2ОТВЕТИТЬ  
Рус2019  

olehiv, а в каком салоне делали то? Меняли только масло и фильтра? Остались довольны сервисом? Просто скоро предстоит первое ТО.

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
мандрівник  

Доброго Вам дня, пане Олеже. Чи міг би я у Вас поцікавитися, у якого дилера Ви брали своє авто в Києві, як його обирали? Хочу взяти 1,6 автомат комфорт. Чи задоволені Ви облуговуванням до продажу і вже після при проходженні ТО чи ремонті? Чи були якісь нюанси? Чи могли би Ви рекомендувати конкретну людину - мій тел/вайбер/телеграм 0988344828, мило yuriy.krasnovyd@gmail.com Брав Логан в Білій Церкві, то всі були хоч до рани клади, а як заплатив, то почалися нюанси Всюди людський фактор, тому хочу знайти з нормальним керівником/менеджером + адекватним сервісом. Наперед вдячний Вам. Удачі! З повагою, Юрій Красновид

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

мандрівник, добрий день! Брав на Столичному шосе Столичне шосе, 90.
Там і обслуговую на кожні 10 тис.
Автомобілем до сих пір задоволений (вже 30 тис проїхав).
До сих пір вважаю що автомобіль за свої гроші є кращий на ринку.
При купівлі вів розмову з менеджером Олександром (+380931425772) - все було добре)
Єдине щоб змінив би - то певно взяв би білу замість чорної) Білий спортейдж дуже красиво виглядає - контраст колес з кузовом.

ОТВЕТИТЬ  
мандрівник  

olehiv, Щиро дякую

ОТВЕТИТЬ  
мандрівник  

Сервісним обслуговуванням задоволені, так? Автомобіль бомба. Подивився на китайську 5 серію 2021 - великий чемодан, та й годі

ОТВЕТИТЬ  
мандрівник  

Хочу запитати поради чи клеїти плівку антигравійну і яку сигналку вибрати з дистанційним запуском двигуна.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв KIA Sportage: Укрепить баланс
Укрепить баланс

Стоило лишь чуть-чуть замешкаться при распределении на тест-драйв — и все три машины с новыми 2,4-литровым бензиновыми моторами разобрали более расторопные коллеги. Пришлось на первую часть маршрута брать один из двух «дизелей».

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Sportage

KIA Sportage 2021 KIA Sportage 24.000$ 2021 26.000 км
KIA Sportage 2019 KIA Sportage 25.500$ 2019 78.000 км
KIA Sportage 2017 KIA Sportage 18.000$ 2017 58.000 км
KIA Sportage 2013 KIA Sportage 12.600$ 2013 52.000 км
смотреть все
объявления