До цього була Renault Fluence 1.6 4х ступеневий автомат.
Придбав нову. Шукав довго, за таку ціну (~22k)/якість/комплектацію на нашому ринку не знайшов НІЧОГО!
Для початку мав серйозну вимогу до авто - зручно в неї сісти, автомат, достатня динаміка. Сам є дуже не маленької комплектації - 190 зріст, 120 кг ваги, тому зручність у посадці була одним з головних критеріїв. "Перетестував" усіх конкурентів - X-Trail, Rav4, Outlander, Tuscon, Kuga, CX-5. Duster та Suzuki не вважаю конкурентами взагалі.
Тепер по порядку чому не підійшли вище приведені моделі:
1) X-trail - хороший авто: великий, оцинкований кузов. Чому не взяв - не зручна посадка - на підлокітники що зліва що справа не лягали руки при максимально опущеному сидінні. Варіатор. І за це все ще дорожче обійшлась би.
2) Outlander - дуже хотів його, але посадка що в ньому що у X-trail - така ж замала. Враження що ринок орієнтований на людей середнього зросту. В салоні не сподобались глянцеві елементи. Ергономіка на любителя. В цілому авто непогане, навіть закрив очі на варіатор. По кліренсу та простору в салоні конкурентів не має. Приведені мінуси та ціна +5-6k в порівнянні з моїм вибором мене відкинули.
3) Rav4 - достойна авітівка, але посадка як і у попередніх японців мене не влаштувала. Ліконть висів над підлокітником. В цілому сподобалась ергономіка салону, дизайн - спірний, але заходив теж. Не взяв через посадку та ціну - дорожче на 7-8k в прибзно моїй комплектації та з варіатором.
4) Tucson - так само як і Sportage має зручну для габаритних людей посадку. В принципі не взяв через ціну - дорожче на 5k. Переплачувати 5k за 2х літровий двіжок та +18 коняк бажання не мав.
5) Kuga - хороша, але простір задніх місць та робот мене відкинули. Ну і бідніша комплектація за такі гроші.
6) CX-5 - дуже сподобалась. Ергономіка, автомат, двигун - хороший рівень. Але поступилась посадкою та ціною.
Sportage вийшов дешевше від усіх конкурентів, мав саму зручну посадку, автомат (після 4х ступки Renault Fluence я натерпівся), ну і достатньо багато комплектацію (comfort).
Проїхав вже 1300 км. Реальність вийшла вища за очікування - авто гарно зібране, ідеально тримає трасу, нічого не скрипить, підвіска "збита", жорсткувата але добре "ковтає" дефекти наших трас. За 1300 ще не пробив ні разу.
Перед купівлею переживав що авто буде овощне - порівнюючи з Renault Fluence 1.6 AT - динамікою я насолоджуюсь)
Автомат не думає переключати йому на 2гу чи помаринувати ще - дуже добре реагує на бажання прискоритись. Тому динамікою я задоволений. На трасі до обгонів слід трохи звикнути - все таки авто для їзди по місту більше, але попри все робити обгони на швидкості 140 проблем не робить.
Тормоза повністю влаштовують, хоча трохи мякші чим у моєї попередньої авто.
По шумоізоляції - реальність вища за очікування. До 120 км/год можна тихо слухати джаз в салоні) Після 120 - арки дають про себе знати.
До автомату питань жодних. Працює чудово. На швидкості 120 маю 2500 оберти двигуна що мене дуже влаштовує так як мотор не "реве", як то було на 4х ступці в моєму попередньому Renault Fluence - 100 км/год і вже ревів на 3000 обертах.
Простір салону на 5. За собою досить комфортно сиджу. Обзор чудовий! Хочу відзначити низьку але водночас дуже комфортну посадку лівого переднього пасажира. Дуже якісний підлокітники заднього дивану.
Багажник має достатній обєм, не малий. Поки що влазило все що возив: коляска, люлька, маленьке автокрісло - все влізно в багажник.
З невеличких мінусів:
- лівий підлокітник на двері - трохи затвердий, але лікоть звикає) Можливо згодом обшию або заміню.
- при блокуванні авто - вікна не закриваються автоматично, але це мабуть робиться.
Поки що все.
Плюсы автомобиля:Простір салону.
Комфорт.
АКП.
Минусы автомобиля:Відсутність запаски.
Відстутнє автозакриття вікон при закритті авто.
Тверді підлокітники на дверях.
Совет покупателю:Бензинова комплектація Comfort - конкурентів не має.
Про яку динаміку може йти мова з таким мотором у 160 н.м. не смішіть))
Тут головне "Sportage вийшов дешевше від усіх конкурентів, " тому прийдеться миритись з купою нюансами які має це авто. Просто за 1300 ви їх ще не відчули, ейфорія..
viqzon, человек с отрицательной репутацией на инфокаре, сразу вызывает желание послушать его и купить форд кугу.
Конечно же она идел динамики, расхода и салона.
Троллить так толсто в вашем возрасте как-то неприлично что-ли.
Barcode, Я рад, что многие не разделяю сугубо мое личное имхо!.Для этого мы и собираемся на этом ресурсе, что бы его высказать. А по поводу репутации,.. когда вы проведете здесь 8 лет, как я, и будете принимать активное участие в жизни ресурса, посмотрите какая репутация будет у вас..
Slavik0080, Добрый день
Я езжу каждый день на 10 утра с Осокорков (Левый берег Киева) на Дорогожичи (жопа правого берега. Через все мыслимые и не мыслимые пробки в городе.
Каждый день туда и обратно +- 20 км.
Расход у меня никогда не поднимался выше 11. В целом я всегда держал его в районе 9.5 - 10.
Веду всю документацию в Fuelio, поэтому точно знаю о чем говорю.
viqzon, 1,6 на 100 тыщ дороже, когда он окупится ) к тому же робот, не такой уж он экономный выйдет, там свои косяки у него. Сам сейчас решаю , что брать . Или ждать месяц спортеж или витару классом ниже, но они в нале)
Framus, Я не глумлюсь)) Автор рассматривал хорошие варианты автомобилей, а из-за жадности купил самое конченное авно. (Я про мотор) Ездил на этом Спортейже много раз.. Для города терпимо, на трассе, один два человека в машине без кондюка терпимо, но при полной загрузке жалеешь, что не одел памперс.
Хотя этот отзыв больше похож на рекламу автосалона, ну не можно хотеть Outlander, а в итоге купить Sportage
viqzon, чому жадність?) Знайдіть мені авто з хоча б приблизною посадкою, автоматом та приблизними опціями + врахуйте бюджет хоча б до 26к (моя коштувала 22).
На рахунок слабкого мотору - я є спокійний і практичний водій, давити в пол і дозволяти собі бути непередбачуваним на дорогах - для мене останній пріорітет.
Не сперичаюсь - кожен нормальний чоловік хоче собі мотор по сильніше.
Але коли так - я б вже дивився більш преміальні кросовери.
Мій варіант та покупка - ні на хвилину не здався мені не оптимальним рішенням. До тепер.
viqzon, на рахунок аутлендера - ви праві, хотів.
Але авто сильно обламало посадкою, яка була номер 1 по пріорітету.
Авто тупо не під мене зроблене. Тому з салону виніс велике розчарування.
Цікаво що Паджеро Спорт ще більш не зручний для мене))
А про мотори модна говорити коли авто "лягло" під тебе.
В мене є випадки коли люди закриваючі очі купували не комфортний для себе автомобіль, думки про продаж зявлялись дуже швидко.
Авто має бути комфортним.
А навалювати - це хоббі.
viqzon, авто для семейных поездок. Не выключаю климат, В салоне часто 3-4 чел. Норамльно авто. На обгон не рискую. Но заметил, что на трасе с круизом авто идет порезвее и поинтереснее. Среди отзывов есть уже поездка по Европе с этим движком. И более-менее норм. Да, и после 10-15 тыс. движок немного резвее станет.
viqzon, Каким образом разница в 100к в деньгах окупается за 5 лет?
ТО стоит дороже, ДТ не стоит на столько дешевле, да и фактический расход будет не в 2 раза меньше, а куда менее различным.
Какой-же пробег вы заложили в эти деньги?
viqzon, По поводу отзыва - согласен)). За 26+ тысяч есть хорошие альтернативы (не KIA).
Я не рассматривал ни одного из тех авто что в отзыве, они не проходили по бюджету, так что мой выбор (такой же Sportage 1.6 AT бензин) вполне осознан. У конкурентов за те же деньги нет нужных опций, либо они просто не нравятся.
viqzon, на рахунок дизеля - мені ця комплектація здалась трохи проблемною. Як мінімум ви отримаєте не кращої надійності коробку та проблеми з інтеркулером зимою. + трохи переплатите
Хотів вас запитати, по якій причині все ж таки вважаєте Suzuki Vitara з турбо двигуном 1.4 який в цей бюджет входить в середній комплектації, маючи чудову динаміку з цим двигуном і реально малий розхід все ж таки не конкурент? Запитую не для дискусій, просто я зараз обираю авто в цьому ціновому діапазоні і цікава ваша думка, зараз і зваживши всі за і проти, я поки ніякі інші варіанти навпаки не сприймаю крім Вітари
Олексій Гагрень, це не є варіантом особисто для мене, оскільки з наведених вище моделей - він має найменший простір у салоні, сідаючи в нього на максимально опущеному сидінні - я можу лише опустити очі на капот та терти затилком стелю.
Ще один мінус як на мене - це дуже (!) легкі двері. Тут вже питання безпеки мабуть.
Якщо ви невисокого зросту і у вас немає вимог щодо габаритів та металу - відмінний вибір!
olehiv, дякую за відповідь, теж на це звертав увагу, але так як у мене середній зріст то подумав що не критично, але все ж посадити когось ще позаду високого зросту в ній буде не просто , плюс панорамний дах забирає позаду сантиметрів 5 висоти , про кузов чув відгуки та якось не звернув увагу. Дякую!
Олексій Гагрень, Розглядав Вітару та sx4. Вітара відпала одразу - габарити, зовнішній вигляд, гламур в салоні (глянець) та весь дизайн застарілий. Вибрав Спортейдж в цій же комплектації - все в ній подобається, конкурентів не має. Динаміка в місті супер, а ось траса...там плакати хочеться
olehiv, блін, о це я неуважний, ви ж на самому початку вказали свій зріст, напевне так запечалився словами про вітару що саме важливе пропустив повз Але не перепитавши не звернув би увагу на недолік з кузовом
Также рассматривал Витару на 1.4. Да, этот двигатель поинтереснее чем 1.6 от Киа. Более мощный. Но не взял Витару из-за ее кузова. Очень тонкий и звонкий. И требуется доп. Антикорозийка и обесшумка.
olehiv, ну з suuzki і daster по посадці зрозуміло, але ж в вас спортедж виграв по посадці і у всіх решти того й питаю.
Чи все-таки виграла ціна, а посадка, то там так до слова)))
Василь К, ні, я був ладен платити за комфортне авто. Я разів 4 приходив в автосалон Міцу та сидів в Аутлендері. Разів 3 був на Тойоті, 3 на Нісані. У Сузуку хотів влізти.
На жаль ці автомобілі мене не "огорнули" і не "обняли". Можливо варто ще було переплатити за 2л бенз мотор та + 18 коняк на Тусані - ось тут можлив жаба піддавила.
Звичайно не "ракєта", але мені комфортно і динаміка мені достатня.
Признатись, я розглядав ще комплектацію з дизелем 2.0 та 8 ст автоматом - але дуже дорого і за цей бюджет (32k$) спектр потенціальних авто ще більше розширявся - ще більше вагань і головної болі))
Свою покупку я би назвав "оптимальною" та комфортною.
"Duster та Suzuki не вважаю конкурентами взагалі"
Та це якраз і є єдині конкуренти де Спортик з переднім приводом виграє і +/- по ціні.
Всі інші названі моделі є куди кращими.
А якщо потрібен передній привід то Спортик і у цих двох програє, бо з ним його ціна вже співмірна з класом куди вище.
Василь К, Дастер і Сузукі - це В клас. Спортейдж - на клас вище. Для перших двох конкурентом за розміром є Крета і Кіа Стонік. Те, що Спортейдж продається по ціні В-класу - від цього він тільки виграє, бо люди завжди виберуть більше автомобіля за ті ж гроші. Хай Рено і Сузукі скидають ціну.
Василь К, https://proautomoto.com/category/191-2019
цитита:
"По итогам отчетного периода популярным автомобилем стал RENAULT Duster. С января по май 2022 автомобиля этой модели пополнили национальный автопарк.
С отставанием всего в несколько автомобилей от лидера, второй результат продемонстрировал KIA Sportage, на котором свой выбор остановили 2019 покупателей."
На несколько автомобилей больше чем Sportage - это бесспорное лидерство )))
olehiv, да. Но я не об этом. Если импортеры kia поставляли все модели для удовлетворения спроса, тогда kia был бы лидером продаж в А, B, С, K1 классах. Да и в новом, кроссе-хетче также лидером.
olehiv, Це показник квот і т.п.
В останній місяць лідером продаж в кросоверах став новий Равчик і то при тому що авто нема, чекати треба до нового року
olehiv, Yurasea, те що спортейдж потрібно чекати - це показник чого?) Навряд поганого автомобіля)
Хлопці, зачекайте! Кіа купують бо цей бренд відносно дешево коштує! Підніміть ціну і Кіе одразу втратить позиції. Але мене дуже бентежить низька ціна бренду, це означає що десь економлять..
viqzon, ціна за рахунок базових моторів. Візьміть топовий 2.0 дизель і ціна буде на рівні конкурентів в С-класі. Особисто я брав не за дешевизну, а в першу чергу за надійність силових агрегатів і трансмісії (мова про той же 2.0 дизель з автоматом).
Framus, думаю, что так считает большинство прагматичных автовладельцев. Поставьте на авто цену, которая не соответствует рынку и её брать просто перестанут, и хороший дизайн или удобная посадка дело не изменят. И только если устраивает цена, человек начинает смотреть среди конкурентов в этой цене на второстепенные вещи, в т.ч. и дизайн
Framus, Нет, я имел ввиду, что неконкурентно заниженная цена на Спортейж настораживает? Это как дешевый бензин на заправке, вы же все равно едете на брендовую что бы уберечь автомобиль от поломки.
viqzon, да где же цена занижена?)
дешево - подозрительно, дорого - необоснованно ))
Вполне нормальная цена базовой+1 комплектации с овощным бензиновым двигателем.
Василь К, я розглядав будь які ціни.
Де я дійсно, можливо зекомив - то це Sportage 1.6 замість Tucson 2.0.
В обох комплектації, база, посадка та ергономіка - схожі, але другий потужніший на 18 коней, крутящий більший на 30 нютонів і це все за +5к.
Спортейдж здався оптимальнішим мені.
olehiv, нє, тут думаю вже краще Спортик, якщо різниця 18 коней і 5 штук, то воно того не вартує.
Ті 18 коней навряд чи сильно відчуєте, а от 5 штук дуже навіть.
Мені тусан якось більше, але то таке, коли б атм різниця 1-2, ще може, коли 5....якось засильно
Tanatt, добрий день, шкоду не розглядав.
Шкоди зажди ергономікою подобались + на відміну від японців - у ВАГ-ах мені дуже зручно сидіти. З питань на вскидку - це робот DSG та, як вірно підмітив @Василь К - ціна.
olehiv, ціна космос, якість на жаль вже не та, тому й рідко коли побачимо карок на дорогах. ергономіка там звичайно сама краща, але однією ергономікою за ці кошти ситим не будеш)) якось так.
Василь К, я по бюджету тоже был на целен на Спортаж 1.6 или Витара 1.4Т, но в итоге взял sx4 1.6.
Хотя интерьер и экстерьер конечно нравился Спортажа. Но я хотел авто которое не ест много бенза, т.к. такие уже были у меня.
CX5 и RAV4 хороши, но вне бюджета.
Василь К, на відміну від Вас - мені так не пощастило з комлекцією (бачу у ви катались на фабії та сузукі), і перша моя проблема - авто куди б я міг просто "влізти", а вже потім інше.
olehiv, Я так розумію хіба по що по ширині тісно, тоді можливо при повній комплекції так і то лише в Сузукі та Дастері. Бо по висоті в Сузукі та й у тих всіх інших варіантах думаю проблем нема. Он Кащук, вашого зросту вмістився дуже навіть комфортно.
Василь К, Проблем не має і в Ланос залізти. По комфорту Спортейдж кращий, по інтерєру, по екстерєру також. Кому подобається Сузукі - хай бере, в чому проблема?
777Александр777, ну, так складається що конкурентами цього авто доводиться вважати моделі на 5-7 тисяч доларів дорожче, оскільки в діапазоні до 22к - конкуреція абсолютно відсутня)
b.yakimenko, если дизель каджар, за эту цену присмотритесь к Seat Ateca. Только не смотрите прайс-лист сайта, а звоните в салон. Там часто из Европы приходят другие комплектации. Например, дизель на роботе за 620 т.
b.yakimenko, серйозно не розглядав. Але в салоні сидів - як на диво було більш менш зручно) За ці гроші комплектація у Каджара бідніша + там робот акп, забоявся.
Також не хотів вже Рено - до цього їздив на Флюенс.
Был в салоне, действительно есть Seat Ateca 18 года, на дизеле 590 тыщ с панорамой на 15 тыщ дороже. Тест драйва нету. Отзывов по этой комплектации нет совсем в нете. Электо ручник, в салоне насчитал 4 USB, багажник вроде норм , но при опускании сидений заднего ряда ровный пол не получится. Есть докатка. Машина будет экономная, но продать ее потом, наверно, будет проблематично. Дилемма или популярный спортеж на овощном движке с большим расходом или не популярный и неизвестный сеат)
viqzon, в салоне их тестить не дают. Машины все в пленках уже 1- 1,5 года как выпустили. На вопрос , как ее проверить, вдруг что-то не подойдёт или брак какой ,отвечают- для этого есть сервис))
vitod, "Машина будет экономная, но продать ее потом, наверно, будет проблематично"
Та думаю в ту ціну якраз сильно навпаки, в вас її швиденько заберуть. Як не крути, але в сегменті б/у у нас все таки більше люблять дизель чим прожорливий бензин. Seat непопулярний лиш тому, що він досить таки дорогий якщо взяти традиційні комплектації, але в ту ціну це дуже крута пропозиція.
Делали или будете делать антикорозийку? Мне в Киеве на Столичке сказали, что не делать ни в коем случае. А когда покупал в салоне сказали, что рекомендуют сделать. Я теперь в замешательстве, может все же стоит на зиму сделать коррозийную?!
Доброго Вам дня, пане Олеже. Чи міг би я у Вас поцікавитися, у якого дилера Ви брали своє авто в Києві, як його обирали? Хочу взяти 1,6 автомат комфорт. Чи задоволені Ви облуговуванням до продажу і вже після при проходженні ТО чи ремонті? Чи були якісь нюанси? Чи могли би Ви рекомендувати конкретну людину - мій тел/вайбер/телеграм 0988344828, мило yuriy.krasnovyd@gmail.com Брав Логан в Білій Церкві, то всі були хоч до рани клади, а як заплатив, то почалися нюанси Всюди людський фактор, тому хочу знайти з нормальним керівником/менеджером + адекватним сервісом. Наперед вдячний Вам. Удачі! З повагою, Юрій Красновид
мандрівник, добрий день! Брав на Столичному шосе Столичне шосе, 90.
Там і обслуговую на кожні 10 тис.
Автомобілем до сих пір задоволений (вже 30 тис проїхав).
До сих пір вважаю що автомобіль за свої гроші є кращий на ринку.
При купівлі вів розмову з менеджером Олександром (+380931425772) - все було добре)
Єдине щоб змінив би - то певно взяв би білу замість чорної) Білий спортейдж дуже красиво виглядає - контраст колес з кузовом.
Стоило лишь чуть-чуть замешкаться при распределении на тест-драйв — и все три машины с новыми 2,4-литровым бензиновыми моторами разобрали более расторопные коллеги. Пришлось на первую часть маршрута брать один из двух «дизелей».