
Отзыв о KIA Sportage 2019 года

Информация от владельца
Оценка авто
До цього була Renault Fluence 1.6 4х ступеневий автомат.
Придбав нову. Шукав довго, за таку ціну (~22k)/якість/комплектацію на нашому ринку не знайшов НІЧОГО!
Для початку мав серйозну вимогу до авто - зручно в неї сісти, автомат, достатня динаміка. Сам є дуже не маленької комплектації - 190 зріст, 120 кг ваги, тому зручність у посадці була одним з головних критеріїв. "Перетестував" усіх конкурентів - X-Trail, Rav4, Outlander, Tuscon, Kuga, CX-5. Duster та Suzuki не вважаю конкурентами взагалі.
Тепер по порядку чому не підійшли вище приведені моделі:
1) X-trail - хороший авто: великий, оцинкований кузов. Чому не взяв - не зручна посадка - на підлокітники що зліва що справа не лягали руки при максимально опущеному сидінні. Варіатор. І за це все ще дорожче обійшлась би.
2) Outlander - дуже хотів його, але посадка що в ньому що у X-trail - така ж замала. Враження що ринок орієнтований на людей середнього зросту. В салоні не сподобались глянцеві елементи. Ергономіка на любителя. В цілому авто непогане, навіть закрив очі на варіатор. По кліренсу та простору в салоні конкурентів не має. Приведені мінуси та ціна +5-6k в порівнянні з моїм вибором мене відкинули.
3) Rav4 - достойна авітівка, але посадка як і у попередніх японців мене не влаштувала. Ліконть висів над підлокітником. В цілому сподобалась ергономіка салону, дизайн - спірний, але заходив теж. Не взяв через посадку та ціну - дорожче на 7-8k в прибзно моїй комплектації та з варіатором.
4) Tucson - так само як і Sportage має зручну для габаритних людей посадку. В принципі не взяв через ціну - дорожче на 5k. Переплачувати 5k за 2х літровий двіжок та +18 коняк бажання не мав.
5) Kuga - хороша, але простір задніх місць та робот мене відкинули. Ну і бідніша комплектація за такі гроші.
6) CX-5 - дуже сподобалась. Ергономіка, автомат, двигун - хороший рівень. Але поступилась посадкою та ціною.
Sportage вийшов дешевше від усіх конкурентів, мав саму зручну посадку, автомат (після 4х ступки Renault Fluence я натерпівся), ну і достатньо багато комплектацію (comfort).
Проїхав вже 1300 км. Реальність вийшла вища за очікування - авто гарно зібране, ідеально тримає трасу, нічого не скрипить, підвіска "збита", жорсткувата але добре "ковтає" дефекти наших трас. За 1300 ще не пробив ні разу.
Перед купівлею переживав що авто буде овощне - порівнюючи з Renault Fluence 1.6 AT - динамікою я насолоджуюсь)
Автомат не думає переключати йому на 2гу чи помаринувати ще - дуже добре реагує на бажання прискоритись. Тому динамікою я задоволений. На трасі до обгонів слід трохи звикнути - все таки авто для їзди по місту більше, але попри все робити обгони на швидкості 140 проблем не робить.
Тормоза повністю влаштовують, хоча трохи мякші чим у моєї попередньої авто.
По шумоізоляції - реальність вища за очікування. До 120 км/год можна тихо слухати джаз в салоні) Після 120 - арки дають про себе знати.
До автомату питань жодних. Працює чудово. На швидкості 120 маю 2500 оберти двигуна що мене дуже влаштовує так як мотор не "реве", як то було на 4х ступці в моєму попередньому Renault Fluence - 100 км/год і вже ревів на 3000 обертах.
Простір салону на 5. За собою досить комфортно сиджу. Обзор чудовий! Хочу відзначити низьку але водночас дуже комфортну посадку лівого переднього пасажира. Дуже якісний підлокітники заднього дивану.
Багажник має достатній обєм, не малий. Поки що влазило все що возив: коляска, люлька, маленьке автокрісло - все влізно в багажник.
З невеличких мінусів:
- лівий підлокітник на двері - трохи затвердий, але лікоть звикає) Можливо згодом обшию або заміню.
- при блокуванні авто - вікна не закриваються автоматично, але це мабуть робиться.
Поки що все.
Плюсы и минусы автомобиля
Простір салону. Комфорт. АКП.
Відсутність запаски. Відстутнє автозакриття вікон при закритті авто. Тверді підлокітники на дверях.
Совет покупателю
Бензинова комплектація Comfort - конкурентів не має.
Обсуждение отзыва

Про яку динаміку може йти мова з таким мотором у 160 н.м. не смішіть))
Тут головне "Sportage вийшов дешевше від усіх конкурентів, " тому прийдеться миритись з купою нюансами які має це авто. Просто за 1300 ви їх ще не відчули, ейфорія..
А какой автомобиль этого класса не жрет?
+3ОТВЕТИТЬ
Хотів вас запитати, по якій причині все ж таки вважаєте Suzuki Vitara з турбо двигуном 1.4 який в цей бюджет входить в середній комплектації, маючи чудову динаміку з цим двигуном і реально малий розхід все ж таки не конкурент? Запитую не для дискусій, просто я зараз обираю авто в цьому ціновому діапазоні і цікава ваша думка, зараз і зваживши всі за і проти, я поки ніякі інші варіанти навпаки не сприймаю крім Вітари
+4-1ОТВЕТИТЬ
Также рассматривал Витару на 1.4. Да, этот двигатель поинтереснее чем 1.6 от Киа. Более мощный. Но не взял Витару из-за ее кузова. Очень тонкий и звонкий. И требуется доп. Антикорозийка и обесшумка.
+2ОТВЕТИТЬ
Нажмите пальцем на середину двери витары. Легко нажмите. И поймёте о чем я говорю. Недаром она весит около 1 тн. А Киа спорт. 1.5 тн.
+4ОТВЕТИТЬВідколи це в нас КІа прямо еталон посадки?
Якась корейська в Вас посадка чи що?
"Duster та Suzuki не вважаю конкурентами взагалі"
Та це якраз і є єдині конкуренти де Спортик з переднім приводом виграє і +/- по ціні.
Всі інші названі моделі є куди кращими.
А якщо потрібен передній привід то Спортик і у цих двох програє, бо з ним його ціна вже співмірна з класом куди вище.
Василь К, Дастер і Сузукі - це В клас. Спортейдж - на клас вище. Для перших двох конкурентом за розміром є Крета і Кіа Стонік. Те, що Спортейдж продається по ціні В-класу - від цього він тільки виграє, бо люди завжди виберуть більше автомобіля за ті ж гроші. Хай Рено і Сузукі скидають ціну.
+1ОТВЕТИТЬ
Доброго времени суток.
"Перетестував" усіх конкурентів - X-Trail, Rav4, Outlander, Tuscon, Kuga, CX-5.........
Outlander - ціна +5-6k
Rav4 - дорожче на 7-8k
Tucson - переплачувати 5k
CX-5
С таким успехом и Land Rover конкурент
Рено каджар на дизелі 1.5 розглядали? Я як раз вибираю між спортежом і каджаром
+1ОТВЕТИТЬБыл в салоне, действительно есть Seat Ateca 18 года, на дизеле 590 тыщ с панорамой на 15 тыщ дороже. Тест драйва нету. Отзывов по этой комплектации нет совсем в нете. Электо ручник, в салоне насчитал 4 USB, багажник вроде норм , но при опускании сидений заднего ряда ровный пол не получится. Есть докатка. Машина будет экономная, но продать ее потом, наверно, будет проблематично. Дилемма или популярный спортеж на овощном движке с большим расходом или не популярный и неизвестный сеат)
+2ОТВЕТИТЬ
vitod, Тут думать не о чем совсем!! только СИАТ!! И слезы счастья будете вытирать не один год! Сиат Атека это копия Шкоды Карок!
+1-1ОТВЕТИТЬKIA різко втрачає позиції))) чи то авто нема, чи то покупці почали про щось здогадуватися))
https://minfin.com.ua/2019/07/12/38211873/

Делали или будете делать антикорозийку? Мне в Киеве на Столичке сказали, что не делать ни в коем случае. А когда покупал в салоне сказали, что рекомендуют сделать. Я теперь в замешательстве, может все же стоит на зиму сделать коррозийную?!
ОТВЕТИТЬДоброго Вам дня, пане Олеже. Чи міг би я у Вас поцікавитися, у якого дилера Ви брали своє авто в Києві, як його обирали? Хочу взяти 1,6 автомат комфорт. Чи задоволені Ви облуговуванням до продажу і вже після при проходженні ТО чи ремонті? Чи були якісь нюанси? Чи могли би Ви рекомендувати конкретну людину - мій тел/вайбер/телеграм 0988344828, мило yuriy.krasnovyd@gmail.com Брав Логан в Білій Церкві, то всі були хоч до рани клади, а як заплатив, то почалися нюанси Всюди людський фактор, тому хочу знайти з нормальним керівником/менеджером + адекватним сервісом. Наперед вдячний Вам. Удачі! З повагою, Юрій Красновид
ОТВЕТИТЬСервісним обслуговуванням задоволені, так? Автомобіль бомба. Подивився на китайську 5 серію 2021 - великий чемодан, та й годі
ОТВЕТИТЬХочу запитати поради чи клеїти плівку антигравійну і яку сигналку вибрати з дистанційним запуском двигуна.
ОТВЕТИТЬ



объявления