Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Sportage 2018 года


KIA Sportage 2018
Автомобиль: KIA Sportage 2018 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 15000 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Comfort
Автор: Михайло (Украина, Львов)   10.09.2019
KIA Sportage 2018 фото $iKIA Sportage 2018 фото $i
Расход в городе: 7.0 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.0 л/100км
НадежностьОценка: 1
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка1.0

На попередньому авто - «Sportage 1.7 3-покоління» - наіздив 160тис. км без будь-яких проблем. Автомобіль був надійним і безпроблемним.

Тому, впевнено на заміну, придбав «класний» автомобіль Sportage 4 рестайл з двигоном 1.6 crdi на механіці.

В машині достатньо плюсів, проте є кілька мінусів, які всі ці плюси перекреслюють. Машині немає ще й року, но проблем достатньо і безтолкова гарантія, обіцяна на 5 років або 150т.км.

Суть негативного досвіду:

1. На 4тис. протерлась обтяжка керма. На 9тис. написав заяву по гарантії – прийшла відмова, так як признали це не браком, а природнім старінням і зношенням матеріалу, на що гарантія не розповсюджується. Наголошую, що руки в мене нормальні, і на попередній машині руль протерся на 130тис. км.

2.Другий момент - неприємні звуки зі сторони двигуна, які чути при плавному розгоні або коли автомобіль іде під гору. Іздив з інженером по гарантії - звук чують, але в чому проблема не знають. Є думка, що звук іде із МКП, потрібно розбирати і шукати. Наголошують на тому, що якщо проблема буде в корзині чи в зщепленні, то ремонт буде за мій рахунок, так як на ці деталі гарантія не поширюється. В результаті дальше катаюсь з дивними звуками.

3.Третя проблема в паливній системі, яка почала проявлятись з перших днів після покупки і прогресує дальше.
При русі автомобіль трусить і плавають обороти.

По даній проблемі звертався 30.01.2019 в сервіс:

- помилок не знайшли;
- обновили програмне забезпечення EBU.

Зробили усне заключення - все працює справно і проблем ніяких немає.

Наступний візит був 05.08.19 в інший сервіс:

- помилок в системі немає;
- знов обновили програмне забезпечення EBU.

Зсилаючись на те, що помилок немає, стверджують, що двигун і паливна система працює прекрасно і без проблем, а в тому, що плавають обороти нічого страшного не бачать.

А тепер детальніше про проблему. Відео: https://youtu.be/0s6Q9OqYi2M

Проблема завжди проявляється на холодному двигуні, а також рідше при їзді на прогрітому. Проблема є незалежно від оборотів двигуна, швидкості автомобіля, їзді на круїз чи без нього, а також не впливає паливо (okko, wog чи socar).

Гарантія на паливну систему (форсунки, тнвд) наш український дилер надає лише на 12 місяців, а не на 5 років. В моєму випадку через місяць псевдогарантія від Кіа на новій проблемній машині закінчується.

«Кіа the power to surprise» - Кіа вміє нас здивувати.

Буду писати заяву на гарантійний ремонт, відправлю скаргу в «фалькон авто» про гарантійні зобов’язання. При необхідності буду звертатися до юристів та в Управління захисту прав споживачів. Чим закінчиться історія відпишусь.

Плюсы автомобиля: Комфортний салон і ходова.

Минусы автомобиля: Сирий двигун, відсутність гарантії.

Совет покупателю: Поищите что-то другое

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Sportik  

Михаил У тебя есть viber WhatsApp я тебе скину видео

+1ОТВЕТИТЬ  
Volodymyr85  

Купил себе ниссан джук 2019. С первого дня покупки есть проблема с педалью сцепления. Тоже плавают обороты и трусит двигатель, идут вибрации. Поехал тоже к ОД, те в свою очередь пожимают плечами и говорят что с машиной все хорошо. Так что вы не один с такими проблемами.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
alexcver  

Ждем чем закончилось? А то хотел тоже 1.6 дизель но теперь перехотел. У КИА гарантии и правда практически нет. Отпишитесь чем все закончилось?

+2ОТВЕТИТЬ  
ВоваО  

Взагалі 1.6 турбо дизель їде? Достатньо в його динаміки?

ОТВЕТИТЬ  
Mykia  

ВоваО, Достатньо, 280 н'ютонів крутного моменту з 1500 до 2750 обертів. В мене ще обкатка, але дав газу і ти вже попереду бензинового авто. Щоб їхати не треба сильно давити на педаль. До цього був атмосферний, бензиновий 1,6 і велика різниця з дизелем. Мені кіа спортейдж порадив знайомий перекупник, каже що добре продаються на вторинному ринку і мало втрачають у ціні. Також переваги, що немає доплати за колір, підігрів задніх сидінь, легкосплавні диски. У других конкурентів за колір і диски треба платити додатково, також немає пігріву сзаду. А головне ціна і сьогодні за 1,6 дизель мкп комфорт треба віддати 541000 гривень.

+1ОТВЕТИТЬ  
romman  

ВоваО, Я би сказав - предостатньо! Наприклад в гору на трасі обходив останню Тойоту Кемрі, яка точно хотіла мене обігнати.
На світлофорі звісно не ракета, але по тязі і на шосе - ідеально. А бонусом отримуєте смішний розхід, що на сьогодні також досить важливо.

+1ОТВЕТИТЬ  
superkilativ  

Згоден накатав на такій вже 50 000км ні одного разу не підвела в динаміці

+2ОТВЕТИТЬ  
Serhii Nikolaev  

Насчёт псевдогарантии от наших дилеров

+3ОТВЕТИТЬ  
agronom1991  

Така сама проблема з рулем!!!
На 4 тис пробігу!!
Зараз пробігу 10 тис і на рулі вже дирки в шкірі, це цирк якийсь

+3-1ОТВЕТИТЬ  
alexcver  

Я понял все. Остаюсь на своем 2л бензе, с 3м поколением Спортяги. 7 год, только ТО, стабильное авто. Минус только расход. Понял, что 1.6 дизель не будет моим выбором, жаль что киа так ску..сь в качестве.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
venom253  

Вирішили проблеми з двигуном\паливною?

ОТВЕТИТЬ  
alexcver  

По поводу интеркуллера на 1.6 дизеле от 2018 года. Видел на ТО, как человека с таким двигателем заставляли менять по отзывной патрубок интеркуллера на Автоцентр на Столичном ( Фалькон ), в апреле 2020 года. Человек отказывался потому что 2 года не было проблем, но помоему та был роботом 7ст + 1.6 дизель у него.

ОТВЕТИТЬ  
Mangol  

дизель гуано, только бенз, только хардкор!

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Seawind  

Проехал на своём спортике уже 25 тыс. Комплектация такая же как и у автора. Руль пока как новый. Заправляюсь на wog или socar дизель плюс, рывков и пинков не наблюдал)) По трасе действительно хорошо идёт, особенно когда загруженный. Из минусов управление дворниками ( не адекватно в дождь работают) и система старт-стоп которую нельзя отключить раз и навсегда,приходиться каждый раз при поездке отключать с кнопки. Ну и сервис киа это отдельная история, далеко не лучшая(( В целом, за свои деньги машина норм.

+3ОТВЕТИТЬ  
моя  

Бензиновая версия нормально, дизель-печально

-1ОТВЕТИТЬ  
alexcver  

моя, акпп это да но там же дикий овощ. 12.5 до сотни это на трассе можно все памперсы обхезать на обгоне фуры. Мне 10.7 сек не хватает и 2л, 200нм и 150 кобыл. Не понимаю как 140Нм и 132 кобылы на ту массу может хватать. Для города конечно хватит в пробках ползать акпп самое оно против робота но трасса там полная печалька...

-2ОТВЕТИТЬ  
Nefontan  

alexcver, мсье, а Вы вытормаживаетесь перед обгоном и с 0 фуры обгоняете?...) При чем здесь показатель 0-100?)

+1ОТВЕТИТЬ  
Sergio83  

добрый день.
Посмотрите мой отзыв, у меня была такая же проблема. Компьютер ошибки не показывал. Проблема в клапане ЕГР, он глючит в 1 из положений и по этой причине прыгают обороты, потом еще начнет зажигаться чек. Клапан поменяли по гарантии. У меня это было на 13 000

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв KIA Sportage: Укрепить баланс
Укрепить баланс

Стоило лишь чуть-чуть замешкаться при распределении на тест-драйв — и все три машины с новыми 2,4-литровым бензиновыми моторами разобрали более расторопные коллеги. Пришлось на первую часть маршрута брать один из двух «дизелей».

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у KIA

KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Niro 2018 KIA Niro 15.500$ 2018 78.000 км
смотреть все
объявления