Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Sportage 2019 года


Автомобиль: KIA Sportage 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 6000 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - Comfort
Автор: Богдан (Украина, Ивано-Франковск)   03.11.2019
Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Перед купівлею авто перечитав всю наявну інформацію в Інтернеті (форуми, драйв, відео огляди і т.д.), і отримана інформація ще більше мене запутувала. Тому вирішив написати свій максимально правдивий відгук щоб допомогти людям котрі хочуть придбати дане авто.

Обирав між Спортейджом, Октавією та Туксоном (чи як він там правильно називається), від останнього прийшлось відмовитись через велику різницю у ціні (базу брати не хотів через відсутність нормальної магнітофони, і банальних опцій як "плавник акули", чи повторював повороту у дзеркалах). На користь Октавії був хороший динамічний двигун 1.4, 150 к.с. якщо не помиляюсь, з розгоном до 100 за 8.5 сек і розходом 6.0 у змішаному, і хороші кредитні пропозиції (авто брав у кредит). Але все ж обрав Кіа через багату комплектацію і високий кліренс та привабливу зовнішність.

Наразі про вибір не жалію. До динамічних показників та розходу палива був морально готовий). Розхід у мене середній по БК 9.5 л/100 км (70% їзда по місту, 30% по трасі), але їджу я не економно (клімат чи підгріви сидінь включаю при найменшій потребі), і манера їзди досить жвава. Якщо дуже економити можна і у 8.0 вкластись по місту. Стосовно динаміки: спочатку було дуже не зручно через затримку у реакції електропедалі, але вже звик. Звісно що хотілось би щоб авто швидше набирало швидкість, але якщо звикнути і не економити паливо (при швидкій манері їзди розхід по трасі може бути на рівні 9-9.5 л) то динаміки достатньо. Нещодавно в ночі їхав з Івано-франківська до Львова, 130 км проїхав за 1 год 15 хв, з швидкістю руху середньою 140 км/год, обганяв всіх без будь якого дискомфорту, правда розхід вийшов 9.2.

Скажу так, будьте готові що автомобіль буде мати підвищений розхід палива, або вчіться їздити повільно та акуратно.

За три місяці звісно що ніяких поломок не було.

В автомобілі все працює та функціонує на належному рівні (датчики світла, дощу і т.д). Комплектація комфорт за свої гроші дуже хороша, чого тільки вартує підігрів усіх сидінь та керма. Камера заднього виду також дуже зручна.

Місткості багажника достатньо. 4 зимові шини без проблем помістились. Є нюанс з запаскою та домкратом, планував їх докупити але через великий попит ціни захмарні, тому поки їжджу так. Домкрат і балонний ключ взяв на барахолці за 200 грн).

Також не зрозуміло що з газом, чи доцільно його ставити чи ні, так і ніякої достовірної інформації не знайшов.

Плюсы автомобиля: Хороша комплектація, наявні всі необхідні додаткові опції. Привабливий зовнішній вигляд, кліренс. Високий рівень комфорту при їзді, хороша шумоізоляція.

Минусы автомобиля: Підвищений розхід палива. Відсутність інформації по доцільності установки газу. Незручно включається підігрів заднього скла (разом з підігрівом двірників та дзеркал).

Совет покупателю: Якщо не має коштів на дорожчі авто такого класу (rav4, cr-v, аутленжер, туксон, ...) То купляйте не вагаючись, за такі гроші нічого і близько не візьмете. Дорогі комплектації Спортейдж як на мене не настільки конкурентноздатні як базові.

Через 4 мес. и 18 дней Богдан дописал: Доповнюю відгук після того як проїхав 16000 км. Закінчився "рожевий період" тому вирішив детально описати мінуси виявлені мною під час експлуатації: - низька якість лакофарбового покриття. Ліва сторона має вже 3-4 сколи фарби від ударів камінцями, у мене Деу Ланос за 10 років їзди стільки назбирав; - лобове скло тріснуло після попадання першого камінця. Оригінальне скло біля 20к в офіційного дилера, добре що є КАСКО). Але після спілкування з друзями, виявилось що в багатьох сучасних авто лобове скло "одноразове", як мінімум у Шкоді та Хонді); - зранку інколи смердить бензином коли прогрівається авто; - я не високого росту і не крупних габаритів, але в процесі посадки/висадки стійка між дверками з середини отримала значні потертості, що говорить про невисоку якість пластмаси. Та й взагалі "м'який" пластик тільки на торпеді та верхніх частинах передніх дверей; - "бардачок" в моїй комплектації не закривається на ключ; - якість звучання музики на низькому рівні, на рівні автомобілів кінця 90-их років з заводською акустикою. І сама магнітола з дуже обмеженим функціоналом, відео на ній практично не реально переглянути (треба дуже багато "танців з бубном"); - щітки царапають лобове, але можливо через те що воно у мене міняне; - якщо посадити в салон 4 людини і декілька сумок поставити в багажник то динаміки недостатньо, обганяти фуру я б не ризикував. Але так як в 90% випадків я в авто сам, то їхати і здійснювати обгони можна; - заводські шини досить шумні. На зиму купив мішелін то вони набагато менше шумлять. З плюсів: - помірна вартість ТО та запчастин в цілому. Перше ТО обійшлося в 3500 грн, що як на мене досить адекватно; - після пробігу 10-12 тис. впав розхід. Наразі 10 по місту у кроках з підігрівом керма і сидінь, максимум буває 11, але це у реально максимум. По трасі якщо сильно не тиснути, 7.0-7.5 л, в економному режимі і 6.5 можна отримати. Мінімум по трасі вдалося отримати 6.0 л на 100 км; - камера заднього виду, дуже інформативна і зручна (разом з парктроніком взагалі ідеально), на парковці часто приходиться виїжджати повз інші авто коли залишається по 5-7 см між нами. Пробував як працює на лексусі камера, навіть немає з чим порівняти, правда лексусі 2013 р.в.; - багажник незважаючи на візуально незначний об'єм, фактично дуже місткий, плюс шторку можна перекласти у чотири різних положення, дно можна ставити у двох положеннях, задні сидіння зручно регулюється. Також є заводські місця для кріплення сітки, яку можна купити у Китаї за 100 грн, тоді як у Шкоді за гачки з сіткою треба було доплатити біля 3000 грн; - комфортні дальні поїздки. Після пробігу 350 км в один день ніякого дискомфорту; - ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД: кожного дня авто мені більше і більше подобається, в потоці машин Кіа одразу виділяється. А білий колір просто ідеальний, дуже шкодую що не зачекав на білу.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Василь К  

Як то кажуть "все вірно, все по ділу" і висновки правильні і порівняння з конкурентними коректне - люблю такі відгуки)))

+4ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Октавия по всем параметрам лучше спортейджа с мотором 1,6.Как обганяете без дискомфорта,не понимаю,меня на этой машине после 80км/ч в пот от страха бросала,она просто не едет.

-8ОТВЕТИТЬ  
геофізик1  

Slavik0080, не рівняйте вертоліт з підводним човном! По яким це "всем" параметрах октавія краща? Кліренс, комфорт, дизайн.... І що не так після 80 у Спортейдж - валкість, шумоізоляція...? Я вам скажу так, вона їде і після 140 все залежить від "прокладки"

+5-2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

геофізик1, вертолёт тут будет Шкода.Клиренс это "все" параметры?Дизайн-да,Шкода лучше,хотя это вкусовщина.Комфорт-однозначно,Шкода лучше.Мотор,динамика разгона и экономичность,тут и говорить нечего.Что вы мне можете сказать,если у моего тестя такой аппарат и я на нем ездил не один десяток раз.Какие 140км/ч??Вы вобще на машинах ездили других или только на Спортаже с 1,6 мотором?Причем тут прокладка,когда он после 80км/ч перестает ехть вообще и обгоны свыше этой скорости идут с сумасшедшим риском!

-5ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 9
геофізик1  

Відгук правильний.1 - Авто цілком пристойне за своєю ціною. Мали б на 5 тис більше взяли б РАВ4 до РАВ + 5 тисяч Субару чи Хонда до них ще 5 тисяч і вже Акура виходить, а там вже близько до БМВ...меж не буде. 2 - Дорожча комплектація Спортейдж має потужніший мотор, а це динаміка, кращу оптику, ну і опцій безпекових значно більше, що РАВ 4 і не снилось. 3 - Не рівняйте Спортейдж з Октавія - це різного класу авто і до них різні вимоги. Туксон так, авто близнюки в різній обгортці при однаковій комплектації, ціна однакова. правда у Туксона є мотор 2,0 155 к.с, а чи вартує ті 23 сили 5 тисяч?. 4 - З обгонами, не старайтесь при обгоні кидати педаль газу в кікдаун (для автомата) - спробуйте цю процедуру зробити плавніше і ви машину не впізнаєте, обгін буде набагато динамічніший і комфортніший. Так, з мотором 1,6 ми не дотягуємо до тих РАВ та ЦРВ, але ми вище за Кюашкай, Вітари, Каптюр, Каджар, Куга...а дизайн і покраще від більш іменитіших порід Доречі у мене розхід середній 8,1

+7-2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

геофізик1, не пишите чушь.Куга просто ураган в сравнении с этим двиглом.И про дизайн я вам писал выше-это штука субьективная,не нужно впаривать,что он самый лучший,есть и другие мнения.Ну и про 1,6 атмо,посмотрите со временем,что будет с надежностью.Или она тоже лучше чем у других автомобилей??

+1-8ОТВЕТИТЬ  
геофізик1  

Slavik0080, Якого фіга ви мелете, ЕКСПЕРТ, що буде що буде - ви мольфар? Лідер продаж - це про щось говорить? Люди віддають перевагу цьому авто. а не ВАГ, не Ніссан, не Ладі.... Усі дурні, лише ви мудрий. У вас одне, "лучше, ураган.." ви хоча б одним параметром оперувати можете, чи це дитячий лєпєт!

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
Rare Scum  

Понравился отзыв! Сам являюсь владельцем такой же машины и могу сказать, что ощущения от автомобиля аналогичные! А те, кто пишет, что она не едет, скорее всего, даже не ездили на ней)
Относительно газа: все зависит от вашего годового пробега. Газ ставить целесообразно при больших пробегах, думаю 20-30к в год, иначе будете очень долго его отбивать! Также учтите, что двигатель с прямым впрыском, так что ездить чисто на газу не получится, т.е. экономия будет меньше, а пробег за который отобьете установку ГБО - больше. Такие дела..

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Rare Scum, я пишу что она не едет.У тестя такой автомобиль.Или мне кажется что она не едет,а на самом деле она валит быстрее всех,как говорит товарищ выше в коментах?

-6ОТВЕТИТЬ  
Rare Scum  

Slavik0080, Все зависит от того с чем вы сравниваете ее динамику, если с двухлитровой Кугой на 180 сил, то да, она не едет, а если с Кугой 1,5 Экобуст на 120сил, то я бы поспорил)
Но заметьте, самая дешевая Куга на автомате стоит 650к, что на сотню дороже Спорта, при этом комплектация Куги попроще будет.

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 8
Rare Scum  

Slavik0080, знаю, что "не гладко", поэтом и не брал дизель..

+1ОТВЕТИТЬ  
Олександр Котляр  

Дякую автору цього відгуку, дуже схоже відчуття від володіння KIA Sportage (1,6 бензин, механіка), однак маю трішкі інші цифри, оскільки надаю перевагу спокійній їзді.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую всім за схвальні коментарі.
Мій відгук не має на меті когось в чомусь переконувати, я виклав свою думку після 4 місяців та 8500 км (на сьогодні) їзди на авто.
Обговорення чи їде авто чи не їде можна продовжувати ще довго, але все залежить що Ви хочете отримати від авто, і на яких моделях їздили раніше. Я цілком погоджуюсь що є велика кількість сучасних авто динаміка котрих краще Спортейджа, навіть та сама Октавія з двигуном 1.5 розганяється значно швидше. Але люди котрі стверджують що авто зовсім не їде, що здійснювати обгони на ньому не реально і т.д. напевно ніколи на ньому і не їхали. Я на своїй Кіа їжджу досить багато, і в місті і по трасі, і мені вдається безпроблемно і здійснювати обгони і розвивати швидкість. Максимальна швидкість руху яку я досягав 160 (задумався і не звернув уваги що так розігнався), і 140 при здійсненні обгонів часто досягаю. Думаю що 180 вона поїде, але не бачу в цьому потреби.
Стосовно розходу палива: декілька раз старався на трасі їхати в економному режимі і легко досягав розходу 6.2-6.8 на 100 км, але при швидкій їзді з швидкістю 100-120 км/год у мене середній розхід 7.0-8.0 л на сотню.
В будь-якому випадку високі рейтинги продажів моделі підтверджують оптимальне співвідношення ціни та якості, і за рахунок розповсюдженості буде в майбутньому простіше її обслуговувати.

+2ОТВЕТИТЬ  
Yurasea  

Brssl, после 4 тыс. веселее едет. Но куда спешить, когда на многих участках ограничение скорости 50-70 км. Где можно ехать на скоростях 100-140? Мотаюсь между в Одессой и Черноморском.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

У Івано-франківській області трохи краща ситуація з стани дорожного покриття. Але проїхатись зі швидкістю 140 км/год на довгому відрізку шляху все одно немає де.

+2ОТВЕТИТЬ  
minima1t  

Спасибо за отзыв. Не вздумайте ставить ГБО BRC (которое предлагают в салоне). Я поставил ГБО в салоне при покупке - это катастрофа. Заплатил 1к евро. После обкатки начал пробовать газ, обещали расход бензина ~20%, по факту 50-60%. Машина постоянно деграется, особенно при городской езде. Свыше 135 постоянные точки, ехать невозможно. Уже 9 мес. е_ут мозг. Прошивки меняют, настраивают. По толчкам стало получше, но все равное они есть. Расход 50/50. Постараюсь в ближайшее время написать отзыв. Вот такая ситуация с ГБО от диллера. Знаю еще 3-х с такой же проблемой. Сейчас пытаемся его вернуть и получить деньги. Харьков, Фрунзе-авто диллер

+1ОТВЕТИТЬ  
Rare Scum  

minima1t, в очередной раз убедился, что ставить гбо на gdi -это выброшенные деньги. На счёт 20% вас изначально обманули..

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Проблема в тому що є багато інформації про випадки встановлення ГБО на дане авто, а відгуків реальних власників від їзди на газу немає зовсім.
З Вашого коментаря в принципі все зрозуміло, але думаю багатьом було б цікаво детальнішу інформацію отримати.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв KIA Sportage: Место силы
Место силы

Шаманы, тотемные столбы, ржавые баржи и цирк шапито — байкальская явь бьет витающего в цифровых облаках миллениала под дых. Отдышаться тяжело, забыть увиденное невозможно.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у KIA

KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Niro 2018 KIA Niro 15.500$ 2018 78.000 км
смотреть все
объявления