Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Перед купівлею авто перечитав всю наявну інформацію в Інтернеті (форуми, драйв, відео огляди і т.д.), і отримана інформація ще більше мене запутувала. Тому вирішив написати свій максимально правдивий відгук щоб допомогти людям котрі хочуть придбати дане авто.
Обирав між Спортейджом, Октавією та Туксоном (чи як він там правильно називається), від останнього прийшлось відмовитись через велику різницю у ціні (базу брати не хотів через відсутність нормальної магнітофони, і банальних опцій як "плавник акули", чи повторював повороту у дзеркалах). На користь Октавії був хороший динамічний двигун 1.4, 150 к.с. якщо не помиляюсь, з розгоном до 100 за 8.5 сек і розходом 6.0 у змішаному, і хороші кредитні пропозиції (авто брав у кредит). Але все ж обрав Кіа через багату комплектацію і високий кліренс та привабливу зовнішність.
Наразі про вибір не жалію. До динамічних показників та розходу палива був морально готовий). Розхід у мене середній по БК 9.5 л/100 км (70% їзда по місту, 30% по трасі), але їджу я не економно (клімат чи підгріви сидінь включаю при найменшій потребі), і манера їзди досить жвава. Якщо дуже економити можна і у 8.0 вкластись по місту. Стосовно динаміки: спочатку було дуже не зручно через затримку у реакції електропедалі, але вже звик. Звісно що хотілось би щоб авто швидше набирало швидкість, але якщо звикнути і не економити паливо (при швидкій манері їзди розхід по трасі може бути на рівні 9-9.5 л) то динаміки достатньо. Нещодавно в ночі їхав з Івано-франківська до Львова, 130 км проїхав за 1 год 15 хв, з швидкістю руху середньою 140 км/год, обганяв всіх без будь якого дискомфорту, правда розхід вийшов 9.2.
Скажу так, будьте готові що автомобіль буде мати підвищений розхід палива, або вчіться їздити повільно та акуратно.
За три місяці звісно що ніяких поломок не було.
В автомобілі все працює та функціонує на належному рівні (датчики світла, дощу і т.д). Комплектація комфорт за свої гроші дуже хороша, чого тільки вартує підігрів усіх сидінь та керма. Камера заднього виду також дуже зручна.
Місткості багажника достатньо. 4 зимові шини без проблем помістились. Є нюанс з запаскою та домкратом, планував їх докупити але через великий попит ціни захмарні, тому поки їжджу так. Домкрат і балонний ключ взяв на барахолці за 200 грн).
Також не зрозуміло що з газом, чи доцільно його ставити чи ні, так і ніякої достовірної інформації не знайшов.
Плюсы автомобиля:Хороша комплектація, наявні всі необхідні додаткові опції. Привабливий зовнішній вигляд, кліренс. Високий рівень комфорту при їзді, хороша шумоізоляція.
Минусы автомобиля:Підвищений розхід палива. Відсутність інформації по доцільності установки газу. Незручно включається підігрів заднього скла (разом з підігрівом двірників та дзеркал).
Совет покупателю:Якщо не має коштів на дорожчі авто такого класу (rav4, cr-v, аутленжер, туксон, ...) То купляйте не вагаючись, за такі гроші нічого і близько не візьмете. Дорогі комплектації Спортейдж як на мене не настільки конкурентноздатні як базові.
Через 4 мес. и 18 дней Богдан дописал: Доповнюю відгук після того як проїхав 16000 км.
Закінчився "рожевий період" тому вирішив детально описати мінуси виявлені мною під час експлуатації:
- низька якість лакофарбового покриття. Ліва сторона має вже 3-4 сколи фарби від ударів камінцями, у мене Деу Ланос за 10 років їзди стільки назбирав;
- лобове скло тріснуло після попадання першого камінця. Оригінальне скло біля 20к в офіційного дилера, добре що є КАСКО). Але після спілкування з друзями, виявилось що в багатьох сучасних авто лобове скло "одноразове", як мінімум у Шкоді та Хонді);
- зранку інколи смердить бензином коли прогрівається авто;
- я не високого росту і не крупних габаритів, але в процесі посадки/висадки стійка між дверками з середини отримала значні потертості, що говорить про невисоку якість пластмаси. Та й взагалі "м'який" пластик тільки на торпеді та верхніх частинах передніх дверей;
- "бардачок" в моїй комплектації не закривається на ключ;
- якість звучання музики на низькому рівні, на рівні автомобілів кінця 90-их років з заводською акустикою. І сама магнітола з дуже обмеженим функціоналом, відео на ній практично не реально переглянути (треба дуже багато "танців з бубном");
- щітки царапають лобове, але можливо через те що воно у мене міняне;
- якщо посадити в салон 4 людини і декілька сумок поставити в багажник то динаміки недостатньо, обганяти фуру я б не ризикував. Але так як в 90% випадків я в авто сам, то їхати і здійснювати обгони можна;
- заводські шини досить шумні. На зиму купив мішелін то вони набагато менше шумлять.
З плюсів:
- помірна вартість ТО та запчастин в цілому. Перше ТО обійшлося в 3500 грн, що як на мене досить адекватно;
- після пробігу 10-12 тис. впав розхід. Наразі 10 по місту у кроках з підігрівом керма і сидінь, максимум буває 11, але це у реально максимум. По трасі якщо сильно не тиснути, 7.0-7.5 л, в економному режимі і 6.5 можна отримати. Мінімум по трасі вдалося отримати 6.0 л на 100 км;
- камера заднього виду, дуже інформативна і зручна (разом з парктроніком взагалі ідеально), на парковці часто приходиться виїжджати повз інші авто коли залишається по 5-7 см між нами. Пробував як працює на лексусі камера, навіть немає з чим порівняти, правда лексусі 2013 р.в.;
- багажник незважаючи на візуально незначний об'єм, фактично дуже місткий, плюс шторку можна перекласти у чотири різних положення, дно можна ставити у двох положеннях, задні сидіння зручно регулюється. Також є заводські місця для кріплення сітки, яку можна купити у Китаї за 100 грн, тоді як у Шкоді за гачки з сіткою треба було доплатити біля 3000 грн;
- комфортні дальні поїздки. Після пробігу 350 км в один день ніякого дискомфорту;
- ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД: кожного дня авто мені більше і більше подобається, в потоці машин Кіа одразу виділяється. А білий колір просто ідеальний, дуже шкодую що не зачекав на білу.
Октавия по всем параметрам лучше спортейджа с мотором 1,6.Как обганяете без дискомфорта,не понимаю,меня на этой машине после 80км/ч в пот от страха бросала,она просто не едет.
Slavik0080, не рівняйте вертоліт з підводним човном! По яким це "всем" параметрах октавія краща? Кліренс, комфорт, дизайн.... І що не так після 80 у Спортейдж - валкість, шумоізоляція...? Я вам скажу так, вона їде і після 140 все залежить від "прокладки"
геофізик1, вертолёт тут будет Шкода.Клиренс это "все" параметры?Дизайн-да,Шкода лучше,хотя это вкусовщина.Комфорт-однозначно,Шкода лучше.Мотор,динамика разгона и экономичность,тут и говорить нечего.Что вы мне можете сказать,если у моего тестя такой аппарат и я на нем ездил не один десяток раз.Какие 140км/ч??Вы вобще на машинах ездили других или только на Спортаже с 1,6 мотором?Причем тут прокладка,когда он после 80км/ч перестает ехть вообще и обгоны свыше этой скорости идут с сумасшедшим риском!
Slavik0080 Давайте зробимо так, я спеціально вам зазніму 140 на цьому авто і вислати окремим відео? + зазніму відео обгону вище 100 км за годину? Але ви після цього перестанете нести тут несенітниці і признаєте, що ви найбездарніша людина на цьому форумі! Домовились? В бонус я вам зазніму відео швидкості на моєму авто вище 140 км в годину лише тоді коли пройду обкатку автомобіля. І ще ви себе назвете "сказочніком" коли я вам покажу середній розхід 8,2 за весь час їзди на автомобілі. Ну що поїхали!?
геофізик1, ты на личности не переходи,самый одарённый на форуме.Есть что сказать про свое корыто,то говори по делу.Говори хоть 240 мне как-то по боку,я повторяю:мотор дохлый,динамика напрочь отсутвует,утвержадю это потому,что ЕЗДИЛ МНОГО РАЗ!!Из-за таких как ты,с обгонами на 140км/ч потом нормальные люди в ДТП поопадают,потому что выезжают на встречку и стоят там несколько минут,пока обгонят.Едь куда хочешь,и снимай что хочешь,только коней придержи.
Slavik0080, ты уверен что шкода 140? я ездил на шкоде и что? меня в пот бросала после 50, она даже не может резво набирать скорость... спорт выигрывает однозначно!
Dot.kiev, Где ты ездил,по площадке автосалона или во сне?у Шкоды динамика до 100км/ч 8,2 сек,у Спорта дизельного не меньше 11сек,сечёшь разницу?Она даже может.Самый быстрый спорт 2,0 дизель имеет динамику 10сек.
Yariks9099, в чём бред,конкретно??Или это очередной высер,каких тут полно?Я не фанат Шкоды,я владел раньше Октавией,сейчас в семье есть спортаж,могу сравнивать.Не уподобайтесь некоторым тупоголовым формучанам,пишите по существу.
Відгук правильний.1 - Авто цілком пристойне за своєю ціною. Мали б на 5 тис більше взяли б РАВ4 до РАВ + 5 тисяч Субару чи Хонда до них ще 5 тисяч і вже Акура виходить, а там вже близько до БМВ...меж не буде. 2 - Дорожча комплектація Спортейдж має потужніший мотор, а це динаміка, кращу оптику, ну і опцій безпекових значно більше, що РАВ 4 і не снилось. 3 - Не рівняйте Спортейдж з Октавія - це різного класу авто і до них різні вимоги. Туксон так, авто близнюки в різній обгортці при однаковій комплектації, ціна однакова. правда у Туксона є мотор 2,0 155 к.с, а чи вартує ті 23 сили 5 тисяч?. 4 - З обгонами, не старайтесь при обгоні кидати педаль газу в кікдаун (для автомата) - спробуйте цю процедуру зробити плавніше і ви машину не впізнаєте, обгін буде набагато динамічніший і комфортніший. Так, з мотором 1,6 ми не дотягуємо до тих РАВ та ЦРВ, але ми вище за Кюашкай, Вітари, Каптюр, Каджар, Куга...а дизайн і покраще від більш іменитіших порід Доречі у мене розхід середній 8,1
геофізик1, не пишите чушь.Куга просто ураган в сравнении с этим двиглом.И про дизайн я вам писал выше-это штука субьективная,не нужно впаривать,что он самый лучший,есть и другие мнения.Ну и про 1,6 атмо,посмотрите со временем,что будет с надежностью.Или она тоже лучше чем у других автомобилей??
Slavik0080, Якого фіга ви мелете, ЕКСПЕРТ, що буде що буде - ви мольфар? Лідер продаж - це про щось говорить? Люди віддають перевагу цьому авто. а не ВАГ, не Ніссан, не Ладі.... Усі дурні, лише ви мудрий. У вас одне, "лучше, ураган.." ви хоча б одним параметром оперувати можете, чи це дитячий лєпєт!
геофізик1, ты хуть думаешь что пишешь???Лидер продаж потому что стоит как Дастер,а не как ВАГ,были бы у людей бабки,в жизни б не взяли эти отказные моторы,из Европы.Все до единного,признают ,что мотор слабый,НО в эти деньги нормальный.И только ты тут очко рвёшь,как он валит и как он лучше ВАГа,Ниссан и Мерседеса.Какой тебе параметр сказать??Я повторяю одно и тоже 100 раз,а ты мне тут выкатываешь,что эта улитка лучше всех..пздцкакойта.
Yurets777, Особливого рецепту не має. Я довго вивчав поведінку цього авто, так як попередні у мене були на механіці. По бензину - ллю лише 95-й без присадок (не супер, не преміум і т.д.) Перестав робити так звані кікдаун, вони ЯК НА МЕНЕ не для цього авто, лише плавне натискання педалі інакше авто "просідає". Їзджу як по місту так і по трасі, чого більше важко сказати, можливо як і у вас 50/50. Не є сторонником спокійної їзди, тому довго вивчав, пристосовувався до автомобіля. Правда на світлофорах не давлю, знову плавно і авто ніколи не пасе задніх. Траса у нас хороша, так обслуговує ОНУР там розхід десь біля 7,3. Місто теж не має проблем з дорогами (Львів) 10 літрів не є проблемою. Можливо поменше в пробоках стояти? На трасі при обкатці авто в пізній час (мені не приходилось когось доганяти і т.д.) на трасі Львів-Київ у мене розхід був 6,1 при швидкості 70 км! Усе це по бортовому компютеру. Ніколи сам не стежив по заправках по бензину. Пробуйте, досліджуйте і у вас буде краще Думаю ви їхали більше 80 км на годину, бо тут писаки пишуть
Yurets777, Зробив коротке відео, правда якість нікудишня, але. В мне розхід зараз траса менше 7 літрів, середній 8. Люблю прогрівати авто і не слухаю тих що цього робити не можна - можна і треба бо робоча температура найкраще для мотора і мастил. Ви йог все рівно не перегрієте, якщо все справно. Ось відео моєї їзди по трасі https://www.youtube.com/watch?v=-Z3H_GTGjqw&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA
Понравился отзыв! Сам являюсь владельцем такой же машины и могу сказать, что ощущения от автомобиля аналогичные! А те, кто пишет, что она не едет, скорее всего, даже не ездили на ней)
Относительно газа: все зависит от вашего годового пробега. Газ ставить целесообразно при больших пробегах, думаю 20-30к в год, иначе будете очень долго его отбивать! Также учтите, что двигатель с прямым впрыском, так что ездить чисто на газу не получится, т.е. экономия будет меньше, а пробег за который отобьете установку ГБО - больше. Такие дела..
Rare Scum, я пишу что она не едет.У тестя такой автомобиль.Или мне кажется что она не едет,а на самом деле она валит быстрее всех,как говорит товарищ выше в коментах?
Slavik0080, Все зависит от того с чем вы сравниваете ее динамику, если с двухлитровой Кугой на 180 сил, то да, она не едет, а если с Кугой 1,5 Экобуст на 120сил, то я бы поспорил)
Но заметьте, самая дешевая Куга на автомате стоит 650к, что на сотню дороже Спорта, при этом комплектация Куги попроще будет.
Rare Scum, Чесно говоря,я имел ввиду Кугу 1,5 дизель,она мне очень понравилась в ходу,относительно Спортажа 1,6.На 1,5 экобуст я не ездил,но учитывая что там есть турба,предполагаю что все-таки Форд динамичнее.Касательно цены-факт,он самый дешевый.
Slavik0080, Дизельную Кугу 1.5 л корректнее сравнивать с дизельным Спортом 1.6л, я ездил на нем и он намного резвее, чем бензин 1.6л, но он на роботе, правда..
Rare Scum, с дизелем Спорта 1,6 там не так гладко как кажется,а ещё и коробка с сухим сцеплением,которая в некоторых случаях "брыкается" уже с 10тыс км. пробега.У Куги мотор концерна PSA и "мокрая" повершифт.
Slavik0080, Кугу рассматривал как вариант при покупке, но остановил от покупки, в том числе, факт, что модель уже устарела и снята с производства. Ждём новую модель, которая, судя по всему, будет очень крутой!
Slavik0080, ну чего Вы пристали к человеку, такое ощущение, что вы просто завидуете и ему и тестю, что у них Sportage!!! Едет не едет это понятие растяжимое, кому для чего машина нужна. Машина явно за свои деньги напаеовага лучше конкурентов и с этим не поспоришь! Так что не пытайтесь испортить человеку впечатление от машины!
Rare Scum, рентабельністі встановлення газу я вже прорахував) Мене більше цікавить як авто працює на газу, чи не виникає проблем і збоїв у процесі експлуатації авто. А також цікавить обладнання яке ставлять і реальний розхід газу + бензину.
Rare Scum, тут славік0080 їздив на тестьовій машині, а ще любить збирати наклейки автомобілів і парить всім що це його автопарк. Все збирає на Спортадж, але долар росте і росте...
Дякую автору цього відгуку, дуже схоже відчуття від володіння KIA Sportage (1,6 бензин, механіка), однак маю трішкі інші цифри, оскільки надаю перевагу спокійній їзді.
Дякую всім за схвальні коментарі.
Мій відгук не має на меті когось в чомусь переконувати, я виклав свою думку після 4 місяців та 8500 км (на сьогодні) їзди на авто.
Обговорення чи їде авто чи не їде можна продовжувати ще довго, але все залежить що Ви хочете отримати від авто, і на яких моделях їздили раніше. Я цілком погоджуюсь що є велика кількість сучасних авто динаміка котрих краще Спортейджа, навіть та сама Октавія з двигуном 1.5 розганяється значно швидше. Але люди котрі стверджують що авто зовсім не їде, що здійснювати обгони на ньому не реально і т.д. напевно ніколи на ньому і не їхали. Я на своїй Кіа їжджу досить багато, і в місті і по трасі, і мені вдається безпроблемно і здійснювати обгони і розвивати швидкість. Максимальна швидкість руху яку я досягав 160 (задумався і не звернув уваги що так розігнався), і 140 при здійсненні обгонів часто досягаю. Думаю що 180 вона поїде, але не бачу в цьому потреби.
Стосовно розходу палива: декілька раз старався на трасі їхати в економному режимі і легко досягав розходу 6.2-6.8 на 100 км, але при швидкій їзді з швидкістю 100-120 км/год у мене середній розхід 7.0-8.0 л на сотню.
В будь-якому випадку високі рейтинги продажів моделі підтверджують оптимальне співвідношення ціни та якості, і за рахунок розповсюдженості буде в майбутньому простіше її обслуговувати.
Brssl, после 4 тыс. веселее едет. Но куда спешить, когда на многих участках ограничение скорости 50-70 км. Где можно ехать на скоростях 100-140? Мотаюсь между в Одессой и Черноморском.
У Івано-франківській області трохи краща ситуація з стани дорожного покриття. Але проїхатись зі швидкістю 140 км/год на довгому відрізку шляху все одно немає де.
Спасибо за отзыв. Не вздумайте ставить ГБО BRC (которое предлагают в салоне). Я поставил ГБО в салоне при покупке - это катастрофа. Заплатил 1к евро. После обкатки начал пробовать газ, обещали расход бензина ~20%, по факту 50-60%. Машина постоянно деграется, особенно при городской езде. Свыше 135 постоянные точки, ехать невозможно. Уже 9 мес. е_ут мозг. Прошивки меняют, настраивают. По толчкам стало получше, но все равное они есть. Расход 50/50. Постараюсь в ближайшее время написать отзыв. Вот такая ситуация с ГБО от диллера. Знаю еще 3-х с такой же проблемой. Сейчас пытаемся его вернуть и получить деньги. Харьков, Фрунзе-авто диллер
Проблема в тому що є багато інформації про випадки встановлення ГБО на дане авто, а відгуків реальних власників від їзди на газу немає зовсім.
З Вашого коментаря в принципі все зрозуміло, але думаю багатьом було б цікаво детальнішу інформацію отримати.