Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Sportage 2019 года


Автомобиль: KIA Sportage 2019 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1700 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - Comfort
Автор: Олександр Котляр (Украина, Чернигов)   30.11.2019
Расход в городе: 9.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 8.1 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Вітаю усе автомобільне товариство! У цьому році став власником Kia Sportage. Більше ніж за місяць проїхав майже 2 тис. км.

Придбав у офіційного дилера, чекав близько 1 місяця, оскільки вдалося домовитися про обмін авто між салонами. Водночас, дуже вдячний за корисні подарунки, які мені надав автосалон (сигналізація з автозапуском, килими по салону та у багажник, секретки для колісних дисків, захисна сітка радіатора). Все додаткове обладнання було встановлено в сервісному центрі достатньо якісно.

Не сподобалося, що в комплектації не було ніяких ключів, запаски, домкрату. Усе це довелось вирішувати самому - враховуючи цікавий експіріанс із вирізанням під запасне колесо у пінопластовому органайзері. Сервіс нажаль відмовився цим займатися.

Запаска на металевому диску обійшлася близько 5000 грн. Домкрат ледь знайшов, майже аналог оригіналу за 400 грн.

На рахунок обклейки захисною плавкою, так і не вирішив. Ціна питання 15 тис. грн. (бампер повністю, частина капота, дзеркала, пороги, абсолютно вся оптика, полку багажника, частину передніх крил).

Обробку до зими дна автомобіля ще не робив і не знаю, чи варто, оскільки в салоні запевнили, що це питання як мінімум потрібно вирішувати не в першому році експлуатації.

Отже, переходжу до більш важливого:

Обирав авто близько року, хоча підбором авто для себе займався протягом останніх 5 років. Спочатку цікавили седани та універсали, однак, коли відвідував салони із сім'єю, то відразу відчув наскільки простір салону седанів та універсалів замалий, хоча багажне відділення компенсує будь-які потреби у перевезенні достатньої кількості вантажу.

Відтак, останній рік цікавився виключно кросоверами керуючись двома критеріями: простір салону та кліренс, що для наших доріг надзвичайно актуально.

В кошику бажань були автомобілі, які відповідали моїм фінансовим можливостям:

KIA Sportage - сподобались: дизайн, комплектація, посадка в салоні, якість матеріалів.
Hyundai Tucson - сподобалась якість матеріалів салону, трішки краща динаміка ніж Спортейдж.
Renault Kadjar - сподобався виключно зовнішній дизайн в іншому машина не вразила, особливо у внутрішньому просторі.
Nissan X-Trail - класний силовий агрегат, базова комплектація недешева, і немає багатьох потрібних речей.
Ford Kuga - не сподобалась в інтер"єрі взагалі, оскільки надто дешеве виконання.
Nissan Qashqai - машина класна, однак турбований двигун, малий багажний відсік.

Обрав саме Спортейдж, оскільки шукав вдале поєднання ціни, комплектації, якісного виконання, економічних характеристик, простору та сучасного дизайну.

А тепер трішки конкретики:

Розхід палива: Я проїхав 1700 км. При співвідношенні 60% -місто, 40% -траса, середній розхід 8.1 л/100км. на механіці і ще не пройшов обкатку!

Розхід по місту: для розуміння в основному дистанція 4.5км. та 3-5 світлофорів в залежності від варіанту маршруту, середня швидкість 45км. Відтак, розхід коливається від 9.5 до 8.0. Звичайно на вихідних можна промчатися (70-80км./год) по об'їзній дорозі (4км.) і тоді отримати поточний розхід 7.4 л/100км

Траса: в основному дистанція 160 км., швидкість в діапазоні 80-100км/год розхід мав 6.0 - 6.1 л/100км., коли по цьому ж маршруту їхав швидше в діапазоні від 90 - 130 км./год., тоді середній розхід зріс до 6.8-6.9 л/100км.

Середній розхід на бортовому за накопиченими даними складає 8.1 л/100км.

Ще особливість, але це більше суб'єктивно: якщо їхати за допомогою круїз-контролю, тоді розхід дещо більший ніж коли ти контролюєш швидкість в заданому діапазоні самостійно.

Так, дійсно якщо їхати швидше від 110 км./год., то розхід буде рости. Оптимальна швидкість 100 км./год.

Комфорт: Не рахуючи шумну зимову гуму дороги майже не чутно, виключення це коли рухається по заліпленій від ям нашвидкоруч дорозі або маленьким ямкам - звук від роботи підвіски чутно. Двигун в діапазоні до 1700 обертів майже не чутно, на 2 тис. починаєш щось чути з відсіку двигуна, на 3 тис - двигун вже трішки чутно але достатньо комфортно (на 6 передачі це близько 110 км./год.).

Простір салону це просто бомба для такого класу кросоверів. Багажник такий собі, колеса перевести можна, однак коли потрібно вести чимало речей і якось їх розпихати, то це вже проблема. Починаю набувати рис європейця, перейшов від перевезення мішків з картоплею до пакетиків із супермаркету :)))

Якість матеріалів задовольняє: пластику кокпіту та приладної панелі, тканини сидінь, а також виконання зі шкіри керма та МКПП.

Турбує скрип від задньої шторки багажнику, після кількох спроб пошуку все-таки знайшов - проблема в пазу де фіксується шторка коли її фіксуєш у відкритому положенні. Гадаю силіконовий зміщувач - вирішить це питання. Інших питань до сторонніх звуків у мене не має.

Комфорт в салоні на висоті враховуючи усі плюхи комплектації "Комфорт": підігрів, круїз, автосвітло, та датчики дощу.

Мультимедіа - якісне виконання, багато класних функцій: миттєве підключення телефону, навігація з телефону, камера заднього руху, відмінні якості звучання.

Клімат - працює на відмінно!

Силовий агрегат і динаміка: Звичайно, коли обирав це авто багато читав і розумів, що 1.6 це значно слабуватий двигун для 1.5 тонного автомобіля. Я це розумів і в цьому аспекті з розумінням відношусь до цієї даності. Оскільки це авто сімейне, то для мене важливо дістатися із точки А в точку Б, з максимальним комфортом і з урахуванням економічної доцільності.

Динаміка авто можлива, але не потрібно чекати на миттєве прискорення, обгін це питання більше до розуміння можливостей свого авто з урахуванням вантажу і водійської майстерності з урахуванням ситуації на дорозі. Цей автомобіль для комфортної, але не швидкої їзди.

Мені подобається дизайн і стиль автомобіля, він дійсно сучасний і у своєму виконанні виглядає значно дорожчим. Я задоволений своїм автомобілем! Це авто створене для мандрівок і вам буде комфортно в ньому пересуватися.

Всім бажаю успіхів!

Плюсы автомобиля: Комплектація. Якість матеріалів салону. Мультимедія. Простір салону та оглядові можливості для водія. Кліренс та комфорт ходу. Естетичне задоволення від авто.

Минусы автомобиля: Невеличкий скрип шторки багажного відділення. Розхід палива по місту. Відсутність парктроників. Відсутність запасного колеса та домкрату.

Совет покупателю: Для тих хто обирає комфортний кросовер в діапазоні від $19 до $21 тис. Спортейдж саме те авто, яким ви будете задоволені!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Shep  

мне кажется у нас люди преувеличивают значение запаски .. когда она с завода идет , ок пусть лежит, а специально покупать ... я 10 лет за рулем постоянно, ездил везде и в любое время года и ни разу не доставал запаску...хотя гвоздя ловил как и все , для этого лежит в багажнике компрессор , подкачал , доехал до ближайшей шиномонтажки, звклеял , поехал дальше... можно конечно и рубануть резину в яме.. но для этого профиль должен быть 50 и меньше

+4ОТВЕТИТЬ  
poradnyk  

Shep, по місту десь так, а коли далекі мандрівки часті то різне буває. Хоча тепер є різні антипроколи і т.п.. тому можна і без запаски.

+1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Shep, 7 років теж без запаски обходився- продав років 3 назад

+2ОТВЕТИТЬ  
Бандерівець  

Вибачте , але я Вас трохи засмучу на спортейжах бензинові одноразові двигуни які проходять 70 -100 тисяч.

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Shep  

Бандерівець, это точно про 1,6? про 2.0 знаем, а вот про 1,6 еще не слышал такого

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Shep, на европейских форумах вроде как много инфо,но сам лично не читал.Они ж вообще отказались от этого мотора,как от супер геморойного,Паша об этом говорил.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Andriy S  

дуже хороший відгук, у мене на жаль роззхд в місті 11 літрів на механіці, на трасі 7,2 - середні 9,1, не підкажете де заправляєтесь?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую Вам за хороші слова.
Заправляю авто на ОККО, 95 Євро. Розхід це в більшій мірі моя заслуга, так як намагаюсь їздити по найменш завантаженим дорогам міста.
Шторка нажаль своїм шорохом починає набридати. Проблема з фіксацією вирішена (вирізав гумові накладки), натомість виникла проблема з натяжінням шторки і під час руху по нерівній дорозі вона грає на нервах. Буду шукати рішення.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв KIA Sportage: Деликатный подход к обновлению
Деликатный подход к обновлению

Внимательно слушаю презентацию обновленного Kia Sportage: «Бестселлер… Лидер в классе C-SUV… 25 лет истории модели…». Но никак не могу заставить себя абстрагироваться от Hyundai Tucson, который пережил рестайлинг несколькими месяцами ранее. Одновременно и конкурент, и родственная душа. Одна платформа, одни двигатели… Хотя нет, двигатели теперь как раз таки разные

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Sportage

KIA Sportage 2018 KIA Sportage 21.990$ 2018 34.000 км
KIA Sportage 2017 KIA Sportage 21.700$ 2017 81.000 км
KIA Sportage 2017 KIA Sportage 21.800$ 2017 52.000 км
KIA Sportage 2017 KIA Sportage 22.500$ 2017 56.000 км
смотреть все
объявления