Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 10.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Якщо ви пересядете на нього з преміальних авто, то швидше всього будете в дечому розчаровані. В іншому випадку авто чудове.
Пересування на ньому приємне. Відчувається якась солідність, хоча авто з бюджетної категорії. Певне за рахунок дизайну та розмірів. Розмір створює певні проблеми при паркуванні, не на кожне місце станеш, на відміну від попереднього авто.
Зібраний добре, салон приємного вигляду, строгий, більше пасуватиме чоловікам. Не дивлячись на дешевизну матеріалів салону все виглядає достойно. Комфорт авто спонукає до довгих подорожей.
Покупкою задоволений, не дивлячись на суттєве подорожчання в гривні.
З мінусів:
- Ходова жорстковата як на мене. Не скажу що трясе, але хотілось би плавнішої роботи.Трохи дьоргана на дрібних перешкодах.
- Шумоїзоляція. Чути ходову на ямках. Потрібно зашумити арки і думаю буде практично ідеально.
- Розміри. Погано відчувається перед. Парктронік потрібно було ставити на перед, а не назад.Ззаду і так є камера.
- АКПП. В цілому робота дуже навіть ок.Але часом задумується вже в русі.Потрібно переключати підгазовкою. Також при русі накатом скидає передачі і не дає котитись по горизонталі. Гальмує передачею.
- Низька стеля як на мене. Між стелею та дахом авто є великий простір. За рахунок нього могли б підняти стелю. Але це не критично.
З плюсів:
- Саме авто як продукт є набором плюсів.
- Велика кількість опцій комфорту без доплат, на відміну від конкурентів.
- Білий колір металік. Особливо гарний в вечірньому світлі. Конкуренти за такий колір хочуть доплату.
- АКПП класичний гідротрансформатор.
- Хороша мультимедія. Звук збалансований, басистий при потребі.
- Світло краще ніж на попередньому авто.
- Гарний дизайн салону, підбір матеріалів, виконання.
- Розмір салону. Для задніх пасажирів місця занадто багато. Можна було б збільшити за рахунок цього розмір багажнику, хоча він і так не малий.
- Радує підігрів керма. Лише за це варто відмовитись від комплектації Классік.
Про надійність рано ще говорити. Динаміка повністю влаштовуює, автомобіль не сонний, повністю контрольований в русі.
Плюсы автомобиля:Чудова робота маркетологів та інженерів.
Співвідношення ціна-якість неймовірне.
Авто відчувається як значно дорожче.
Минусы автомобиля:Вказівники повороту дуже низько на задньому бампері, переживаю чи бачать в щільному потоці куди я їду.
Совет покупателю:Обирайте дане авто і ви будете задоволені.
Придбавши ставте пороги. Полегшує посадку-висадку в/з авто. Захищає двері від сколів. Оригинальні пороги дуже пасують, покращуючи і так достойний вигляд.
З метою захисту ставте блокиратор КПП, не псуйте авто встановленням сигналізації.
Купіть гарний шкіряний чохол на кермо. Стокова шкіра на кермі слизька, кермо тонке як на мене, авто відчувається так собі
Після купівлі чохла кермувати зручніше,хват керма та зчеплення руки з кермом впевнене, авто відчувається краще.
Внимательно слушаю презентацию обновленного Kia Sportage: «Бестселлер… Лидер в классе C-SUV… 25 лет истории модели…». Но никак не могу заставить себя абстрагироваться от Hyundai Tucson, который пережил рестайлинг несколькими месяцами ранее. Одновременно и конкурент, и родственная душа. Одна платформа, одни двигатели… Хотя нет, двигатели теперь как раз таки разные