Купив тому що зараз діє знижка - 10% на базову і максимальну комплектацію. За таку ціну - конкурентів немає!
Перед цим розглядав 1, 6 турбо в комплектації Prestige, але в порівнянні з конкурентами:
- Peugeot 3008 Allure цікаве авто, красиве, має пам'ять сидінь. Але мультимедіа з екраном 10" треба чекати і ціна вже буде нова. Нюанс, що балка і особлива посадка: кермо маленьке на колінах зі зрізаними кутами. Виглядає це все круто, але мабуть треба привикнути. Дизель який дуже економний, але тільки 1, 5 і нюанси з геометрією, впуском і сажевим якщо не виїжджати на трасу. І маленький нюанс що Android Auto/Car Play тільки провідні. Ну і камера не дуже якості(
- Peugeot 408 Allure - крутезне авто (зараз ще й знижка є невелика): нова мультимедіа, віджети, камери 360 з класною якістю, новий дизайн, двигун якиї їде дуже круто. Нюанси: теж посадка, але це більше особливість, і найбільший нюанс це двигун: його надійність, а також розхід палива(
- Ford Kuga - ніби непоганий варіант, але дуже видно що авто старіше: багато кнопок, проста панель приладів. Двигун їде бодро, питання до надійності агрегату та коробки.
- Suzuki S-Cross GLX - круте авто, не очікував що так приємно їде. Але нюанс це дизайн і матеріали( Все надійне і досить нове, але зроблено дуже по-японськи... Гарний огляд є у KEDRDR. хто шукає повний привід - саме те. Ну і для мене ще один нюанс це розмір, чуть менше авто.
- Citroen C5 Air Cross Feel Pack - дуже м'яке авто, сидіння теж дуже м'яке, м'якше як у Haval H6, їхня підвіска дуже класно налаштована, авто майже пливе, балку не дуже чути. Ще кльовий двигун - дизель 2.0 - бодрий і жвавий, ну і зараз з дизелів на ринку нових авто - мабуть один з найнадійніших. Не дуже сподобалось: задній ряд, який досить малий і сідати позаду складно(отвір цікавої форми, особливо для ніг: треба вивертати ногу щоб вийти з авто), інший нюанс це теж більша мультимедіа тільки під замовлення або топ комплектація.
- Haval H6 - цікаве авто, має у топ комплектації все, що є на ринку за менші кошти. Великий об'єм і двигун з коробкою, що добре їдуть, тягне дуже класно. Нюанси: китаєць і виглядає, що складно потім продати, можливо запчастини, і загальне враження від виконання: все круто і все є, але реалізоване по-особливому, навіть руль мабуть найтонший з тих, що бачив, шрифти які видають виробника, більшість робиться через основну мультимедіа, матеріали не знаю як служитимуть.
- Hyundai Tucson Dynamic - той же автосалон що і Haval: ціна на авто та сама, а хавали виривається з відривом. навіть тією ж лед оптикою.
- Skoda Karoq Style Дуже збалансоване авто, все надійно і продумано. Двигуни надійні, потужні і економічні, тепер ще додалась коробка надійна(Aisin): не така швидка і економна, але надійна. Виглядає класично, але після рестайлінгу замінили всі лампи на лед. В даній комплектації є багато всього: електронна панель приладів, мультимедіа з безпровідним Android Auto/Car Play, електропривід кришки багажника, підігріви, безключовий доступ і часом є пакет зима(підігрів лобового і задніх сидінь). Нюанси: не така вже й висока +1 см до октавії, позаду балка.
- Mazda CX-5 Touring крутезний дизайн, але мультимедіа - це жах. у 2023/24 році ще з 14 чи 15 року.. тепер є кілька автомобілів з новою - це зовсім інша річ. Матеріали цікаві, але ще стандартна панель приладів і все всередині як з попереднього покоління: все змінюється від комплектації Black Edition. Ну і в даній комплектації нема ніяких асистентів чи активної безпеки.
- Nissan Qashqai N-Connecta + Technology - Дуже крута комбінація і виконання з камерами 360, електроприводом і безпровідною зарядкою, але музика Bose тільки в наступній комплектації. Нюанси: подорожчання, невеликий розмір і те що тільки нещодавно став доступний Android Auto/Car Play( і з ним є особливості використання.
Загалом описав конкурентів і те, що згадав про них. Завжди постає запитання ціни/якості або задоволення.
По задоволення найбільше імпонує більше авто - Skoda Karoq 2.0 TSI SportLine -зараз у своєму діапазоні це мабуть найкращий варіант. Ні X-Trail, Outlander, Rav4 не дають комфорту/опцій/задоволення. Тільки це вже інший клас.
У даному класі і діапазоні цін описав основних конкурентів, ще можна додавати той же X-trail з M-Hev, але невідома надійність 1.5л. двигуна, американці пишуть що малуватий, і якщо не e-power то мабуть не дуже надійний і буде крутитись, а три цилідри і жодної статистики для великого авто - насторожують. Тойота трошки дорожча, в даному діапазоні краще поглянути на Camry - вартість її у базовій комплектації дуже цікава, класний і м'який автомобіль і вже з безпосереднім впорскуванням палива - їде цікаво і споживає терпимо) Тільки дороги в нас хороші тільки основні, тому це мабуть більше компроміс. Рав 4 цікавий в комплектаціі Active+. Загалом цікаве авто, навіть зі своїм варіатором.
Також розглядались б/у авто: Passat, Superb, A4, A6, Insignia, тощо. Але хороших варіантів дуже мало. Загалом виходило що цікаве авто коштувало від 20тис $, і з пробігом від 200 тис + в основному дизель, а це по місті нюанси з сажевим, прогрівом, тощо. Ну і обслуговування даного б/у в офіціалів - 2 тис дол( + резина і потенційні поломки, як амортизатори, датчики сажевого чи підшипники ступиці.
У дилерів зараз Kia Sportage 2019 року майже всюди з пробігами 30-90тис км продають 19-21 тис дол, навіть ті, що були акційні з двигуном 1.6. Виглядає що власники, які зробили даний вибір - мало що втратили).
Але ці всі роздуми змінила цінова політика Kia і наведені вище факти.
Плюсы автомобиля:+ Покращена шумоізоляція в порівнянні з попереднім кузовом.
+ Цікавий і новий дизайн.
+ Безпровідний Android Auto/Car Play (але нюанс з каналу Авто на дотик, що у комплектації Anniversary зараз тільки по кабелю).
+ Відносно надійний двигун і коробка, хоча споживання точно більше як в 1.6Т.
+ співвідношення ціна/якість.
Минусы автомобиля:- матеріали не як у WAG, але це прогнозовано. Загалом все добре, але мусить ж бути в чомусь економія.
- треба одразу доробити авто: плівка для захисту багатьох елементів кузову, фар і не тільки (особливо у наступних комплектаціях багато глянцу і варто його теж захистити), сітка для захисту радіаторів, захист днища (нижчий кліренс як у попереднього кузову).
Загалом це більше не мінуси, а особливості.
Совет покупателю:Приходьте в автосалони, тестуйте, модель цікава, особливо Аnniversary 30.
Дякую за відгук і порівняння. Погоджуся, по ціні конкурентів нема. Якщо іздата коло міста, то вибір гарний. Для траси вважаю дизель поза конкуренцією.
Бісить підхід дилера. Для моделей, які зняті з виробництва нема архіву ні характеристик, брошур, інформації по ТО, нічого нема. Наче все що перестали продавати підлягає утилізації. Сподіваюсь дана модель вийшла без дитячих болячок. Приємного користування.
Слава ЗСУ.
Hyundai Tucson Dynamic - той же автосалон що і Haval: ціна на авто та сама, а хавали виривається з відривом. навіть тією ж лед оптикою.
Китайський хавал виривається з відривом, насмішили, хах... Тільки через два роки хавал стане помийним відром, а Tucson залишиться відмінним авто.
Новый, пятый KIA Sportage выглядит непривычно. Впрочем, у меня он вызывает более приятные эмоции, чем внешность четвертой генерации - в далеком 2015 году ее дебюта. Думаю, к этому Sportage мы привыкнем еще быстрее. Ведь как минимум этот кроссовер выглядит солиднее. Что для нашего рынка есть существенный аргумент.