1) Сподобався Haval H6, цікавий досить китаєць. Передивився за добу майже всі відео, коли побачив у салоні акційного за ціною Hyundai Tucson Dynamic. Ці 2 авто (Hyundai i Haval) дуже різні, розмір, вигляд, технології. Скажу відверто, майже придбав авто після маленького тест-драйву на території. Їде досить м'яко і впевнено, більше 200 к.с. відчувається, кажуть що пробивається підвіска на ямах - не мав змоги перевірити). У авто є дуже багато асистентів, комплектація Top має майже все і значно більше Tucson Dynamic, тоді ціна була 1 129 000(~295000$).
Але, на жаль, зупинився через наступні моменти:
- вторинний ринок (у Хмельницькому, Тернополі і Чернівцях були ці авто за ціною 21-25 тис дол і ніхто не купляв, при чому авто з Чернівців було в дуже хорошому стані).
- Авто продавалось в середині 22 року за приблизно 25 тис, розумію розмитнення і інші чинники, але це теж вплине потім на вартість при продажу.
- Якість матеріалів і загальне враження видає китайця: дуже м'які сидіння, замінник шкіри незрозумілої якості, тонесенький руль, дивна панель приладів.
- Дуже габаритне авто для дружини, а вона їздить досить часто.
Хоча в авто наступні плюси:
+ розмір, чорний колір і високо піднятий капот вражають.
+ LED всюди.
+ підігрів і вентиляція сидінь, електро-привід багажника і камери 360, одним словом - бомба, дуже круте оснащення.
2) майже придбав Nissan X-Trail, дуже сподобалось авто. Передивився і перечитав багато інформації. На жаль, у нас не так багато розповідей чи відео про нову модель.
Тест драйв був крутий і більший X-Trail веде себе значно краще за кашкая, хоча задумувався про обидва варіанти. Проекція на лобове величезна і враження дуже круті, але при зустрічному сонці блікує. Окремо хочу похвалити камери кругово огляду - мабуть найкрутіша опція для авто розміру X-Trail, запаковувався туди де б навіть не пробував без камер, оглядовість і підкази - дуже круто. E-Power це взагалі окрема історія: підхоплення на будь-якій швидкості, момент завжди присутній, тяга дуже приємна. Недолік під час проїздки - це трошки чути підвіску на бетонці чи поганій дорозі. Але враховуючи пробіг до 300км - це може бути нюанс ще невпрацьованої підвіски.
Розглядав комплектацію N-Connecta + Bose і MHEV, але здивувало це відсутність електроприводу багажнику, відсутність туманок і в цій комплектації нема автоматичного світла і ще деяких дрібниць.
Після тест-драйву зрозумів, що авто важке, відомостей про надійність і достатність 1.5л гібриду майже нема, лиш американці пишуть, що складно йти на затяжні підйоми. Тому підсумовуючи, краще розгядати E-Power, а це вже зовсім інша ціна і конкуренти.
Хоча у відгуках пишуть, що поки все гаразд з гібридом, шкода, що цю інформацію знайшов пізніше. В будь-якому разі невідомо поки про надійність нового двигуна, коли це прямий гібрид - думаю достатньо, коли МHEV - невідомо, що буде, якщо постійно працюватиме у навантаженні.
3) Задумувався про Anniversary Edition Kia Sportage 5. Але авто не було у наявності, чекати до 3міс і невідома вартість з коливанням курсу.
Авто варте уваги, але все ж після подорожчання виникає багато конкурентів. А також провідний CarPlay i AA, що дуже дивно. Два великих екрани, а комфорту менше ніж в нижчих комплектаціях. Але нюанси з CarPlay i AA є і в X-Trail, як і значно менший функціонал цифрової панелі приладів. У тому ж VW чи шкоді реалізація цих дрібниць значно краща, але відповідно і ціна.
Отже, з цими складнощами у виборі дочекався акції на Kia Sportage 5 Comfort. Звісно, що давніше ціни на авто були значно нижчі і доступніші, той же Outlander у середній комплектації коштував близько 28 тис дол (до 22 року), а продавали залишки в кінці 23 року вже за 33 500. Тому в даний час ціна у 23 000 Євро за дану комплектацію виглядала цікаво. Авто має досить мало опцій, але в той же час досить збалансована пропозиція. Роздумував і через кілька днів прийняв рішення, що варто зупинитись на даному екземплярі, ситуація складна, а авто потрібне - тому було прийнято рішення придбати.
На тест-драйві був 1.6Т і наступна комплектація Prestige - досить цікаве авто, їде бодро, комлпектація краща, але на той момент це було більше 5 тис дол доплати. У наступній комплектації як і в Anniversary Edition дуже багато глянцу, який одразу треба покривати плівкою. В той момент не бачив доцільності в такій сумі доплати за додаткові опції. В даний момент імпортер переглянув політику і зменшив різницю. На сьогодні, рекомендую задуматись про кращу комплектацію і хоча б порівняти для себе чи підходить.
Авто після 700-800 км змінилось, підвіска стала м'якшою і приємнішою. За рулем чи попереду - взагалі класно, позаду трошки чути її на нерівностях. По дрібних нерівностях і чуть вищій швидкості від 50 км/год дуже приємно їде, не валка, гальма добрі і прогнозовані чи чути лінійність у роботі (це не рено, якщо розумієте, що маю на увазі). Автомат працює добре, переключення відчутно, але дискомфорту немає, набирає авто краще при плавному розгоні, а не прожиманні до упору. В еко режимі дуже задумливе авто, спорт ще не пробував.
Загалом авто не пушка, але динаміки для повсякденного пересування достатньо. Враховуючи в основному міське використання - то розгін достатній.
З недоліків хотілось би згадати:
- БК, дуже примітивний особливо у плані витрати пального - показує тільки середню витрату, не можу знайти ні загального часу, ні середньої швидкості. Підкажіть, будь ласка, якщо Вам відомо як поглянути. Після поїздки видає час поїздки, але в загальному чи після заправки не бачу даних показників.
- Відсутність кишені для окуляр.
- Досить мало заглушок/резинок, більшість кріпильних елементів і отворів відкриті, але в цьому мабуть і полягає вартість авто.
- Тверда карта дверей, у наступній комплектації вже не пластик, а замінник шкіри в зоні ліктя. Але все ж є твердий пластик. Hyundai трохи кращі в цьому плані. І на мій погляд багажник у Tucson більший.
- Обмежувачі дверей почали рипіти і протиратись через 300 км(
- Режим AUTO для склоочисників, особисто мені не подобається алгоритм роботи, на склі має бути достатньо крапель, щоб включився. У порівнянні з AUTO дальнім і AUTO світлом, цей авто режим недотягує до їх алгоритмів. Дальнє авто працює дуже кльово, на мою думку. Адекватна і приємна робота, не виникає жодного бажання і потреби у переході на ручний.
- отвори у підкрилках і великий отвір на днищі попри вихлопну трубу до двигуну.
Розхід:
це мабуть окремий розділ: дуже і дуже залежить від стилю їзди та дальності поїздки:
- "траса" або довга поїздка без зупинок чи заторів - від 5.2 до 6.8 л/100км.
- коротка поїздка до 10 км - важко побачити цифру за поїздку менше 10 л/100км.
- після 8-10км поїздки, все нормалізується і зазвичай буде до 8л/100км.
- останнім часом поїздки 1-2км, то за 75 км - середній розхід 12.4 л/100км.
Тому тепер розумію, чому консультанти/менеджери дуже загально відповідають на запитання про розхід палива.
Чи багато, чи мало складно відповісти. Тим більше, що двигун досі на обкатці. Побачимо як буде далі. При коротких поїздках думаю, що більшість авто матимуть подібний розхід, а у дизеля одразу виникнуть нюанси з сажевиком.
П.С. Окремо хотілось би подякувати працівникам кожного авто салону. Хлопці володіють інформацією і стараються відповісти на більшість запитань. Надіюсь, що це не останнє Нове авто і зустрінемось ще.
Новый, пятый KIA Sportage выглядит непривычно. Впрочем, у меня он вызывает более приятные эмоции, чем внешность четвертой генерации - в далеком 2015 году ее дебюта. Думаю, к этому Sportage мы привыкнем еще быстрее. Ведь как минимум этот кроссовер выглядит солиднее. Что для нашего рынка есть существенный аргумент.