Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Sportage 2022 года


Автомобиль: KIA Sportage 2022 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 56 км, двигатель - 1.6 turbo бензин, комплектация - Prestige
Автор: Артем Фурсенко (Украина, Белая Церковь)   23.11.2024
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 7.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Маю досвід експлуатації Sportage Prestige 1.6T-GDI 7DCT, в жовтні 2022 обійшовся в 25 500$, тоді ніхто з конкурентів не міг запропонувати подібної комплектації та динаміки за ці гроші. Зараз пробіг вже 56 тисяч км, тому напишу відгук.

Двигун:

Цей 1.6 турбо на 180 кінських сил та 265 ньютон-метрів у поєднанні з 7-ступеневим роботом на два зчеплення доволі легко розганяють 1.5-тонний кузов. Але все ж періодично чую скепсис, тому додам своєї думки. Варто зрозуміти, що вчасне обслуговування + адекватна експлуатація - запорука безпроблемності:

- заміна масла раз на 200-250 мотогодин;
- пальне 95+, час від часу 98/100;
- не фантазуйте, що у вас спорткар, або принаймні знайте міру.

І тоді прибуде з вами сила!)

Вже багато разів на інших авто з цим двигуном бачив пробіги 200-300 тисяч кілометрів. Зрозуміло, що це трасові пробіги, але менше з тим, дотримуйтесь вище згаданих рекомендацій - отримаєте те саме.

Витрати пального:

За пробіг в 56 тисяч, вони склали 7.5 літра по бортовому. Їжджу більше трасою, ніж містом. Якщо брати співвідношення, думаю, це 65%/35%.

З мого досвіду:

- витрати по місту влітку 7-7.5 л/100 км, взимку 8 л;
- по трасі при швидкості 90-110 км/год витрати будуть 5.4 л/100 км; якщо швидше або з обгонами - на літр, півтора більше.

Зробити на спусках, серпантинах 4.4-4.7 л не важко. Мій рекорд -це 3.7 л/100 км між селами з багатьма спусками, антирекорд, здається, 9 л/100 км. Все, що більше, як правило, короткі дистанції (менше 5-8 км) і в холодну пору року.

Також буває, використовую авто як офіс на колесах і можу стояти на холостому ходу хвилин 10-15, періодично підгазовуючи, щоб підтримувати масляний туман у циліндрах. Без цього витрати загального пробігу, можливо, були б ще менші, а не так як по місту.

Робот 7DCT:

А по сухих роботах, тут як і в DQ200 загалом:

- експлуатація в місті, постійні зупинки-рушання і затори - може і до 40 тисяч лягти. Якщо тільки траса, може і 200к+.

Також варто враховувати, що ця коробка ставиться на двигуни 1.6 CRDI і 1.6 T-GDI. На дизелі крутного моменту на відсотків 30 більше, ніж на бензині.

До речі, звучить смішно і назвете мене ідіотом, але все в порівнянні. Буває так, що авто з турбодвигуном на роботі з меншими витратами палива і 2 замінами зчеплення буде дешевшим в експлуатації, ніж атмосферник на гідротрансформаторі в розрізі 100-150 тисяч км. Але це вже реально окремі випадки.

Підвіска і керованість:

Підвіска достатньо добре справляється з середніми та великими нерівностями, а лежачі поліцейські та дрібні нерівності помітно відчуваються. Але в свою чергу це дає кращу керованість та стабільність на високій швидкості.

Загалом, я вважаю, її можна хвалити, принаймні мені вона дійсно імпонує. Ще й у парі з таким турбодвигуном у цій машині навіть можна отримати якийсь драйв та емоцію, а я цього не очікував.

Кермо має зрозумілий нуль і стає важчим у спорт-режимі. Мені цього достатньо.

Електроніка/асистенти:

Все працює, як і має бути.

Утримання в смузі руху + круїз на трасі - реально прикольна фішка. Головне, що машина тримає напрямок чітко між смугами навіть у затяжних поворотах, а не риcкає по сторонах.

Автоматичне гальмування здавалось би не обов’язкова річ, але якось взимку в ожеледицю, у темряві вибіг пішохід, і цей асистент реально допоміг відгальмуватись.

Бездротовий Android Auto також присутній.

Висновок/рекомендації:

Радив би зробити шумоізоляцію дверей та арок, бо прям доброю її не назвеш.

Якщо ви в основному їздите по місту, на короткі відстані, із постійними зупинками-рушаннями - ймовірно, будете плюватись, що коробка смикана і двигун неохоче гріється. Краще візьміть щось на атмосфернику та гідротрансформаторі. Або розгляньте Кашкай чи Карок - теж непогані варіанти.

Якщо ж у вас схожі потреби до моїх і траса переважає місто, думаю, будете задоволені вибором.

Загалом мене все влаштовує за ці кошти, і реально маю приємне враження. Сподіваюсь, ви повірили, що такі позитивні відгуки існують, і це писав не менеджер автосалону! :)

Плюсы автомобиля: Динаміка, керованість, адекватна робота всіх асистентів та електроніки, витрати пального і для мене аванградний дизайн.

Минусы автомобиля: Посередня, шумоізоляція арок та дверей, особливо задніх.

Совет покупателю: Зробити тест-драйв перед покупко, щоб переконатись, що все дійсно задовільняє Ваші потреби.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Тест-драйв KIA Sportage: KIA Sportage: нагнетая интригу
KIA Sportage: нагнетая интригу

Новый, пятый KIA Sportage выглядит непривычно. Впрочем, у меня он вызывает более приятные эмоции, чем внешность четвертой генерации - в далеком 2015 году ее дебюта. Думаю, к этому Sportage мы привыкнем еще быстрее. Ведь как минимум этот кроссовер выглядит солиднее. Что для нашего рынка есть существенный аргумент.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у KIA

KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Sportage 2023 KIA Sportage 32.900$ 2023 39.000 км
KIA Niro 2018 KIA Niro 15.500$ 2018 78.000 км
смотреть все
объявления