Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Sportage 2017 года


Автомобиль: KIA Sportage 2017 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 15900 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - Business
Автор: Ігор (Украина, Львов)   08.04.2018
Расход в городе: 10.5 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.2 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

ВИБІР. Хотів паркетник. Передивився купу оглядів. Глянув на мотори, комплектації, що пропонують виробники і вибір впав на Cпортейдж. Пішов, проїхався і купив. Спеціально не ходив на інші тест-драйви, аби менше було мук вибору. Та й вважаю, що перше знайомство може бути оманливе. Можливо не усі зрозуміють такий підхід, але коли у тебе обмежений бюджет, то такий варіант норм. До речі, Cпортейдж сподобався відразу, як по їзді, так і по салону. Ззовні, я його обрав ще до того, як побачив зблизька – не розчарував.

МОТОР, ЇЗДА. Потужності вистачає. При обгоні підхват відчувається, як на 130, так і на 150. Про 110 я і не кажу. До 130-140 є ще певний запас, такої преміальної легкості, що додає задоволення від їзди і обгону. Коли їде колія машин, корейці поставили чарівну кнопку DriveMode, що включає спорт режим. Дуже допомагає. Режим не дозволяє мотору опускати оберти менше 1700-1800. Це початок діапазону з найкращою тягою. Ще руль стає тяжчий і педалька газу швидше реагує, хоча це все деталі. Основне, що від цього є ефект у їзді. Звичайно, хотілося б, щоби можна було самому міняти налаштування, але це вже інша ціна. Сам тестував розгін до сотні. У 10.3 вклався, по паспорту 9.5. У машині двоє і повний бак солярки. Коли притримав гальма і чуть підгазував, для більш різкого старту - вийшло 9.9. Міряли по секундоміру, тому +/- паспортні дані вважаю прийнятними. Зимою вдалося попробувати повний привід у дії. Їхав у заметіль – просто задоволення.

РОЗХІД. У мене середній 8-8.5 л/100км. Траса 6-7 л/100км. Місто - все залежить від завантаженості дороги – буває і 11 л на сотню. Пробував економи. Менше ніж 5.6 не виходило. І це, дорога майже без машин і світлофорів. Тут, як на мене свій вклад робить гідротрансформатор, якому потрібні оберти валу аби тримати муфту щеплення. Він і не дає економити на холостих. Що ж, за комфорт треба платити.

КОРОБКА. Нарікань не має. Можна до неї привикнути. На низи переходить нормально. Мінус – не дає економити. Мені б поєднання цього мотора і ручку, але машина одна на двох з жінкою, тому має бути автомат. Дуже класна штука – система утримання при русі вгору. Якщо цю штуку помножити ще на повний привід, то рух вгору навіть на гравії – дрібничка. Хто живе у Львові і знає виїзд з Луганської на Стрийську, мене зрозуміє ;).

КУЗОВ. Дверні карти не закривають низ кузова, як наприклад у СХ-5 чи Тігуана. Тому виходити з машини і заходити треба вчитися, або постійно носити з собою щітку для одягу. Тут Спортейдж грязнулька. Покраска - слабке місце. Ще трохи і перестану звертати не це увагу(маю на увазі ідеальний вигляд).

САЛОН, БАГАЖНИК. Ергономіка німецька - подобаєтеся і зручно. Ніколи не думав, що підігрів крісел, насправді така класна опція. Прогрівається дуже швидко. Зимою сідаєш у холодний салон і є відчуття теплоти. Тобі все одно, що салон ще не прогрітий.

Підігрів руля – теж плюс. Пластик місцями досить сумнівної якості, легко пошкрябати. Багажник великий, але зручності не вистарчає. Десь у думці є порівняння з Тігуаном. Шумка слабенька. Найбільший гул проникає з корми і від дзеркал. Із збільшенням швидкості наростає.

ВИСНОВКИ. Зараз машинка пройшла вже 16000 км. Прошов перше ТО. Скарг не було. Поки тільки солярка, омивач і заміна масла, фільтрів. Попри недоліки Спортейдж тішить і є бажання порулити.

Плюсы автомобиля: Потужний мотор, хороша комплектація, німецька ергономіка, повний привід, просторий салон.

Минусы автомобиля: Слабка шумоізоляція, дверні карти не прикривають кузов, ніжна екофарба, місцями дешевий пластик поганої якості.

Совет покупателю: Кожному своє. Недоліки описав, якщо вони прийнятні, то можна купляти.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Ser Gio  

Чи не вперше бачу такий грамотний аналіз стосовно характеристик і агрегатів автомобіля!
Успіхів в експлуатації!

+5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ser Gio, Дякую. Свого часу, коли вибирав авто, тут читав відгуки. Зараз у самого появилося бажання людям розказати про свій вибір.

+6ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Удачи на дорогах и беспроблемной эксплуатации.За внятный отзыв отдельное спасибо.

+4-2ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Danubecaptain, сорри за минус. Не туда пальцем нажал

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Danubecaptain, І Вам, дякую.

ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Динамика действительно,в спорт режиме,оочень бодрая.Сколько Вам обошлось ТО у диллера и на каком пробеге?16тыс это уже вроде как ко второму ТО дело подходит,если по правильному.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Slavik0080, було нульове ТО, коли пройшов близько 400км, це тільки огляд і коштувало воно 300грн. По сервісній книжці перше ТО треба пройди до 15000км, або не пізніше ніж 365 днів. Я проходив десь на 14600 і вартувало мені 3927 грн.( веду витрати). Це Львів, Радар-Сервіс на Стрийській.

+1ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

ІгорС, вам в двигун також 8л масла залили?

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 8
rdiesel  

Вопрос автору. Сколько времени у вас машина, что уже есть вопросы по покраске?

ОТВЕТИТЬ  
Seald  

rdiesel, з покраскою все добре, просто вона вже занадто ніжна: у мене кіт випригував на капот - легкі пошкодження, діти по немитій машині плальцями повезяли - якщо придивиться можна побачити. Вже якщо чесно не звертаю на це уваги. Сколів немає просто маленькі подряпини залишаються - таке враження що якийсь верхній шар пошкоджується, металу не видно.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Seald, повністю погоджуюся.

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 9
Вход | Регистрация

Тест-драйв KIA Sportage: KIA Sportage. Смелые эксперименты
KIA Sportage. Смелые эксперименты

Нелегка профессия автожурналиста - то вдруг окажешься в 30-градусном морозе у Северного полюса, то попадешь в лето посреди зимы. И все ради близкого знакомства с ними - новинками мирового автопрома! Новый KIA Sportage всего несколько месяцев назад, в сентябре 2015, справил свой мировой дебют на Франкфуртском автосалоне, и по информации InfoCar.ua первые

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Sportage

KIA Sportage 2021 KIA Sportage 20.700$ 2021 5.000 км
KIA Sportage 2017 KIA Sportage 18.900$ 2017 54.000 км
KIA Sportage 2013 KIA Sportage 13.400$ 2013 52.000 км
KIA Sportage 2013 KIA Sportage 2.500$ 2013 80.000 км
смотреть все
объявления