Модельный ряд KIA

Отзыв о KIA Sportage 2017 года


Автомобиль: KIA Sportage 2017 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 15900 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - Business
Автор: Ігор (Украина, Львов)   08.04.2018
Расход в городе: 10.5 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.2 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

ВИБІР. Хотів паркетник. Передивився купу оглядів. Глянув на мотори, комплектації, що пропонують виробники і вибір впав на Cпортейдж. Пішов, проїхався і купив. Спеціально не ходив на інші тест-драйви, аби менше було мук вибору. Та й вважаю, що перше знайомство може бути оманливе. Можливо не усі зрозуміють такий підхід, але коли у тебе обмежений бюджет, то такий варіант норм. До речі, Cпортейдж сподобався відразу, як по їзді, так і по салону. Ззовні, я його обрав ще до того, як побачив зблизька – не розчарував.

МОТОР, ЇЗДА. Потужності вистачає. При обгоні підхват відчувається, як на 130, так і на 150. Про 110 я і не кажу. До 130-140 є ще певний запас, такої преміальної легкості, що додає задоволення від їзди і обгону. Коли їде колія машин, корейці поставили чарівну кнопку DriveMode, що включає спорт режим. Дуже допомагає. Режим не дозволяє мотору опускати оберти менше 1700-1800. Це початок діапазону з найкращою тягою. Ще руль стає тяжчий і педалька газу швидше реагує, хоча це все деталі. Основне, що від цього є ефект у їзді. Звичайно, хотілося б, щоби можна було самому міняти налаштування, але це вже інша ціна. Сам тестував розгін до сотні. У 10.3 вклався, по паспорту 9.5. У машині двоє і повний бак солярки. Коли притримав гальма і чуть підгазував, для більш різкого старту - вийшло 9.9. Міряли по секундоміру, тому +/- паспортні дані вважаю прийнятними. Зимою вдалося попробувати повний привід у дії. Їхав у заметіль – просто задоволення.

РОЗХІД. У мене середній 8-8.5 л/100км. Траса 6-7 л/100км. Місто - все залежить від завантаженості дороги – буває і 11 л на сотню. Пробував економи. Менше ніж 5.6 не виходило. І це, дорога майже без машин і світлофорів. Тут, як на мене свій вклад робить гідротрансформатор, якому потрібні оберти валу аби тримати муфту щеплення. Він і не дає економити на холостих. Що ж, за комфорт треба платити.

КОРОБКА. Нарікань не має. Можна до неї привикнути. На низи переходить нормально. Мінус – не дає економити. Мені б поєднання цього мотора і ручку, але машина одна на двох з жінкою, тому має бути автомат. Дуже класна штука – система утримання при русі вгору. Якщо цю штуку помножити ще на повний привід, то рух вгору навіть на гравії – дрібничка. Хто живе у Львові і знає виїзд з Луганської на Стрийську, мене зрозуміє ;).

КУЗОВ. Дверні карти не закривають низ кузова, як наприклад у СХ-5 чи Тігуана. Тому виходити з машини і заходити треба вчитися, або постійно носити з собою щітку для одягу. Тут Спортейдж грязнулька. Покраска - слабке місце. Ще трохи і перестану звертати не це увагу(маю на увазі ідеальний вигляд).

САЛОН, БАГАЖНИК. Ергономіка німецька - подобаєтеся і зручно. Ніколи не думав, що підігрів крісел, насправді така класна опція. Прогрівається дуже швидко. Зимою сідаєш у холодний салон і є відчуття теплоти. Тобі все одно, що салон ще не прогрітий.

Підігрів руля – теж плюс. Пластик місцями досить сумнівної якості, легко пошкрябати. Багажник великий, але зручності не вистарчає. Десь у думці є порівняння з Тігуаном. Шумка слабенька. Найбільший гул проникає з корми і від дзеркал. Із збільшенням швидкості наростає.

ВИСНОВКИ. Зараз машинка пройшла вже 16000 км. Прошов перше ТО. Скарг не було. Поки тільки солярка, омивач і заміна масла, фільтрів. Попри недоліки Спортейдж тішить і є бажання порулити.

Плюсы автомобиля: Потужний мотор, хороша комплектація, німецька ергономіка, повний привід, просторий салон.

Минусы автомобиля: Слабка шумоізоляція, дверні карти не прикривають кузов, ніжна екофарба, місцями дешевий пластик поганої якості.

Совет покупателю: Кожному своє. Недоліки описав, якщо вони прийнятні, то можна купляти.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Ser Gio  

Чи не вперше бачу такий грамотний аналіз стосовно характеристик і агрегатів автомобіля!
Успіхів в експлуатації!

ответить   +4
Автор отзыва  

Ser Gio, Дякую. Свого часу, коли вибирав авто, тут читав відгуки. Зараз у самого появилося бажання людям розказати про свій вибір.

ответить   +5
Danubecaptain  

Удачи на дорогах и беспроблемной эксплуатации.За внятный отзыв отдельное спасибо.

ответить   +4-1
rdiesel  

Danubecaptain, сорри за минус. Не туда пальцем нажал

ответить   -1
Автор отзыва  

Danubecaptain, І Вам, дякую.

ответить  
Slavik0080  

Динамика действительно,в спорт режиме,оочень бодрая.Сколько Вам обошлось ТО у диллера и на каком пробеге?16тыс это уже вроде как ко второму ТО дело подходит,если по правильному.

ответить  
Автор отзыва  

Slavik0080, було нульове ТО, коли пройшов близько 400км, це тільки огляд і коштувало воно 300грн. По сервісній книжці перше ТО треба пройди до 15000км, або не пізніше ніж 365 днів. Я проходив десь на 14600 і вартувало мені 3927 грн.( веду витрати). Це Львів, Радар-Сервіс на Стрийській.

ответить   +1
Ser Gio  

ІгорС, вам в двигун також 8л масла залили?

ответить   +1
Показать еще 8
rdiesel  

Вопрос автору. Сколько времени у вас машина, что уже есть вопросы по покраске?

ответить  
Seald  

rdiesel, з покраскою все добре, просто вона вже занадто ніжна: у мене кіт випригував на капот - легкі пошкодження, діти по немитій машині плальцями повезяли - якщо придивиться можна побачити. Вже якщо чесно не звертаю на це уваги. Сколів немає просто маленькі подряпини залишаються - таке враження що якийсь верхній шар пошкоджується, металу не видно.

ответить   +2
Автор отзыва  

Seald, повністю погоджуюся.

ответить   +2
Показать еще 9

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв KIA Sportage: KIA Sportage. Смелые эксперименты
KIA Sportage. Смелые эксперименты

Нелегка профессия автожурналиста - то вдруг окажешься в 30-градусном морозе у Северного полюса, то попадешь в лето посреди зимы. И все ради близкого знакомства с ними - новинками мирового автопрома! Новый KIA Sportage всего несколько месяцев назад, в сентябре 2015, справил свой мировой дебют на Франкфуртском автосалоне, и по информации InfoCar.ua первые

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Sportage

KIA Sportage 2014 KIA Sportage 16.900$ 2014 48.000 км
KIA Sportage 2014 KIA Sportage 13.900$ 2014 64.000 км
KIA Sportage 2013 KIA Sportage 17.800$ 2013 78.000 км
KIA Sportage 2013 KIA Sportage 18.600$ 2013 56.000 км
смотреть все
объявления