
Отзыв о KIA Sportage 2016 года

Информация от владельца
Оценка авто
Машина бралася для себе. До неї був ЗАЗ Lanos. При купівлі був обмежений бюджет у 30 тисяч доларів. Розглядалися безліч марок та моделей, але при зрості у 196 см. Хотілося щоб автомобіль був вмісним. З великої кількості розглянутих моделей та марок сподобалися SEAT Leon ST, Hyundai Tucson та КІА Sportage. Дуже хотів Leona але комплектація яка сподобалася не вкладалася в рамки бюджету тому вибір зупинився на Sportage. Брав машину у Маріуполі. Так як даної комплектації та коліру не було у наявності в Україні то довелось чекати 10 днів, доки машина приїхала зі Словакіі. З додаткового обладнання було встановлено захист двигуна, захист радіатора, парктронік, доводчики вікон та сигналізація. На даний момент наїздів вже майже 1400 км. Почну з витрати пального. Коли забирав авто з салону комп'ютер показував витрати 22 літрів на 100 км. Але цей показник через перші 20 км впав до 9 літрів на 100 км, по тому цей показник почав падати дуже повільніше і десь за 300 км впав до 6, 4 літри на 100 км і все це у місті. Так як не було нагоди перевірити за містом то десь місяць їздив з такою витратою. Нещодавно їздив до Бердянську та мав нагоду перевірити витрати за містом. Їхав зі швидкістю десь 80-100 км на годину, весь шлях туди та назад склав 218 км (враховуючи пересування містом). За це коло комп'ютер показав середню витрату пального 4.7 літри на 100 км що дуже непогано враховуючи розмір авто. Двигун надійний, але потужності як для мене замало, на швидкістю за 70 км на годину на обгон іде повільно, тому треба натискати газ більше ніж хотілося би, але це не критично. Шумоізоляція салону є, але двигун чути все одно. Пластік салону на дотик м'який та приємний, салон зручний та комфортний. Комплектація як для ціни дуже добра, але дуже не вистачає функції "допомоги при старті на ухилі". Дзеркало заднього виду салону дуже мале і не зручне, вважаю що це із-за того що обзорність з салону назад погана завдяки маленької площі заднього скла... Підвіска як для мене жорстковата, тому всі маленьки дефекти дорожнього полотна відчуваються у салоні. Кліренс достатній для міста і де яких ґрунтів, але позашляховиком це авто назвати ніяк не можна... Добре сімейне авто яке надійно служитиме вам у місті та дозволить вибиратися на шашлики за місто...
Плюсы и минусы автомобиля
Співвідношення ціни та якості на висоті. Низька витрата пального. Надійний двигун. Приємний та якісний комфортний салон. Цікавий зовнішній вигляд який привертає уваги оточуючих.
Відсутність у даної комплектації функції допомоги при старті на ухилі. Неповноцінна запаска (докатка). Відсутність для моделі з дизельним двигуном 1.7 crdi можливості вибрати комплектації з клімат-контролем та коробкою автомат...
Совет покупателю
Беріть не пожалієте. Це авто варто сплаченних за нього грошей та буде приносити вам радість та задоволення.
Обсуждение отзыва

только мне кажеться что за 30К можно было что-нибудь поинтереснее взять? даже если дизель- то куга 27К стоит с средней комплектации с климатом, витара S с 1,4урбо и полным приводом в максималке тоже 27К и тд
+4-4ОТВЕТИТЬ
коммент для того чтобы появился другой коммент, который я оставил давно, а его не видно, теперь так надо делать, пока кое кто руки не выпрямит
-4ОТВЕТИТЬА мне интересно как ты со своим ростом 196 туда влез разве что лежа ??!! У меня 196 голова в крышу уперлась но правда я люблю спинку вертикально выставлять для лучшей обзорности. Плюс руль колени чиркал. Но правда это дорестайлинговая версия была там руль на вылет не настаивался. А вот куга как под меня делали! Но цена дороже.
-3ОТВЕТИТЬСпасибо за обзор. Сам просматривают к именно этой комплектации с 1.7 дизелем.
Уточните, пожалуйста, сколько вам обошлись допы и как их устанавливали (все через официальный сервис или сами купили и у них поставили...). Наслышан о чрезмерном завышении цен у официального дилера и низкий уровень сервиса у других марок автомобилей. Как с этим обстоит у Киа. Спасибо.
Ездил на предыдущей модели авто немало,отличное авто на свои деньги....идеальное соотношение цена-качество.Сейчас за 23 000$ немного,как для такого авто....и клиренс увеличили на 1см
ОТВЕТИТЬС бюджетом 23к на сегодняшний день довольно много предложений среди кроссоверов (SX4, Grand Vitara, Juke, Qashqai и так далее).
Спортик привлекает экономичным дизельным движком, безопасностью и кучей современных наворотов в базе.
Superlogin, Сузуки не тот класс,Витара прожорливая...и поменьше будет...я о новой,не о Гранд Витаре...Кашкай,да из категории Спортейджа...Джук не сюда тоже...Конкуренты-Тусан,Кашкай,Рав 4,Сеат Атека,Мазда СХ 5...имхо разумеется
+4ОТВЕТИТЬСтранно, что нет помощи при движении в гору. Судя по информации на офф сайте в базе должна быть система HAC. Она должна держать машину на тормозе в течении 2х секунд после того как вы отпустили педаль тормоза. По идее работает она только если авто стоить на склоне и включена 1я передача.
ОТВЕТИТЬSuperlogin, помощи при подъёме и спуске, на автоматах есть,насколько мне известно
+1ОТВЕТИТЬ
Любитель скорости, уточнення - обидві функції в авто є! Sportage 2016, 1.7 Diesel, Comfort. Авто 2016 року. Для спуску - є окрема кнопка знизу біля важіля КПП. Натиснули - авто повільно спускається само - педалі можна відпустити(можна прискоритись - короткочасно вимкнувши систему - прсто піддайте газку)
Для допомоги вгору слід - стати на підйомі - натиснути гальма (не ручне гальмо!). Якщо авто визначило, що ви стоїте під нахилом, то відпустивши гальма воно стоятиме не відкочуючись ще 2сек. За ці 2с ви спокійно даєте газу, авто зривається з місця. працює для руху назад та вперед.




объявления