Расход в городе: 10.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 8.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Авто придбав в січні 2017. На даний момент є багато вражень. Попереднє авто Хьонде Соната 2.0 НФ автомат. Проїхав за майже 9 років 105000. Дуже добре авто було. Сипатись почала на 7 році підвіска. Решта без ремонтів. Кузов ідеал. Експлуатація 90% місто погані дороги. Шкода було віддавати, але пора. Мав велику лояльність до бренду Хьонде. Проте незрозумілі ціни відштовхнули. Вибір авто стояв між Октавія, Корола і Спортаж. Бюджет до 600000. Інших автосалонів в Тернополі просто немає. Та й в тих що назвав теж машин практично не було. Корола - незручна посадка, хлипкуватий салон і незвичний варіатор. Відпала. Октавія - хотів 1.8 на ручці з окремими допами. Не було в наявності і треба невідомо скільки чекати. Відпала. Спортаж хотів 1, 7 проте не було і невідомо коли нова поставка. Тому забрав єдиний екземпляр - білий 2.0 бензин найпростіша комплектація. Звикав недовго. Поєднання двигун - коробка були знайомі. Перед покупкою багато прочитав про модель. Так то. Шумоізоляція на 3 з 5. Дуже чути арки. Штатна резина шумна. На швидкості понад 100 км в районі верху дверей дійсно з'являється легкий свист- шум. Підвіска жорстка і некомфортна на поганій дорозі. Часто працює до відбою ( в Сонаті такого не було). Салон твердуватий і вже поскрипує. Дуже сильно брудняться пороги. В цілому зборка неточна і халявна особливо в порівнянні з Сонатою. Серед плюсів. Зручна посадка і спереду і ззаду (мій ріст 185). Нормальний багажник. Добрий обзор. Легко чуються габарити. Стійка на швидкості. 140 по поганій дорозі тримає люкс. По Одеській трасі розганяв до 160. Дуже впевнено себе почував. Комфортно їхав 140-150 протягом 2 годин. Практичні матеріали в салоні.
Десь після місяця експлуатації в районі керма з'явився легкий стук. Далі він посилився і є добре відчутним особливо на дрібних нерівностях. Після 7 візитів на сервіс і заміни нульової рейки стук не пропав. А став ще сильніший. Після розмов з працівниками і директором вони дійшли висновку, що це так має бути. Більше того видали мені офіційний акт де так і написали. В мене челюсть відвисла. Мої аргументи, що такого нема в жодній машині і інших схожих екземплярах не взяли до уваги. Приписали їздити по Гостовським дорогам з дозволеної швидкістю.
Крім того в районі передньої правої підвіски десь на 2000 з'явився глухий стук на середніх нерівностях типу стіральна дошка. Замінили аморт і упору. Звук не втік. Тоді мені сказали, що то мені причувається. І більше не хочуть до цього дивитися.
В цілому машина мене влаштовує. Проте якість зборки і відношення дилера мою лояльність до корейського автопрому вбили остаточно. Це моє четверте нове корейська авто. І стільки проблем не було ніколи. Я вже 7 місяців їжджу на тарахтящій машині і поки нічого не можу вдіяти.
Плюсы автомобиля:Посадка і місце в салоні, стійкість на дорозі, оптимально на комплектація, ціна.
Danubecaptain, судя по отзывам людей на этом сайте, там мне кажется не в дилере дело... Импортер отмороженный наглухо, а какой импортер такие в большинстве случаев и и дилеры
Shep, возможно. Но есть-же в стране вменяемые люди. Во всяком случае, упираться только в своего городского дилера не стоит. Другое дело, что не всегда и не всех есть время мотаться по такому поводу в другой город. Тогда надо искать на профильных ресурсах, где собрались владельцы одной марки (или, ещё лучше - модели) и обсуждают недостатки и способы их устранения.
Shep, так это ж укравто.хотя мне рейку по гарантии поменяли без проблем за неделю.плюс развал бесплатно сделали.как сказал инженер по гарантии,компания ДЖИ-ЕМ им это все компенсирует.а вот купили бы вы Заз.....я думаю это отношение производителя КИА такое.
Danubecaptain, это порочная практика. И куда ему ехать с Тырнопиля? Во Львов, что ли? Нааример, мне там на заправке UPG на ул. Шевченко (UPG - хорошая компания), но то ж Львив!, влили бензину "20 л по счетчику". В смысле, в реале закинули 12 л, но "20 л по счетчику". В прошлую поездку. Заправился за 30 км до Ровно до полного, и во Львове "20 л до полного"! Бляди реально влили 12 л, но их "счетчик" показал 20 л. Я аж ох...ел от наглости "пьемонцив"! И ведь не докажешь! В эту поездку от Киева до Брод, заправка UPG, у меня 28 л вышло при средней скорости 110 км/ч. Берем карту и сравниваем расстояния. Ну, поедет чел во Львов. А где гарантия, что ему колеса поперек не поставят и скажут, что так было и так правильно?
я где то видел видос или текст об устранении этой фигни в рулевой рейке, это болячка у них, лечится чуть ли не изолентой, но вроде руль надо снимать, погуглите , покурите форумы, точно найдете инфу!
Я вже дописи свій відгук. Але щось не відобразилося. Потім повторю.
Мій висновок такий, що треба купляти авто щей з точки зору якості обслуговування. Такі структури як Укравто, які мультибрендові і все роблять як попало треба уникати. Краще звязуватися з монобрендовими мережами, які мають якісний сервіс. Звичайно якщо є гроші. Кому буде цікаво, можу скинути скан фото акту, в якому мені прописали, що поломка в машині це мої вигадки і треба їздити лише по дорогам згідно ДСТУ. І це на кросовері!
Я звертався до імпортера Фалькон. Було кілька усних бесід і переписка через мейл. Потім перестали брати трубку. Я згадав трохи англійську. Написав про проблему в глобальний офіс Кіа. В них там є спеціальна форма. Нуль реакції. Сам шукав в неті причини поломок і скидав на дилера. Навіть не спробували розібратися. Це все написав для майбутніх покупців, які хочуть Кіа. Може допоможе при виборі авто. Дуже жаліються що не доклав 2000 і не взяв якогось японця. Якщо є питання по експлуатації авто або інші відповім. Машину за цей час вивчив добре.
1234Андрей, увы, это так. Есть один импортер по КИА - Укравто. Остальные его дилеры-перепродавцы. Сестра захотела не салон платьев, а автомобильный - не вопрос. Нагибайте через европейский офис КИА, но скорее через московский. Второй отвечает за ex-USSR, кроме Прибалтики. Будь два импортера, с сервисом точно было получше. Но пока продажи новых машин штучные, никаких вторых импортеров не появится.
А яка у вас вартість ТО?
У мене зараз дизельна Октавія А5. Всерйоз думав пересісти на дизельний Спортейдж.. Зараз я в роздумах, після вашого відгука..
Ціна дуже адекватна у КІА.. Це і заманює))
Будем думать над альтернативними варіантами..
І скоро мають завезти дизельні Гольфи з Америки, ціна від 18 тис$. Чим не конкурент Кіа?)
Еще есть дизельные Seat AlteaXL 2015 года, новые в салонах, по дизельгейту, можете посмотреть на Риа. Сам хотел Спортейдж, но цена сыграла в сторону Альтейки(15-17тыс. $).
Я змінюю масло раз на 7,5 тис. Проміжне то мені вийшло 2000 грн.
Масло, масфільтр, повітрфільтр.
Чуда як правило немає.
Низька ціна тягне за собою нюанси.
Тойота та інші бренди тому беруть дорожче,
Що краще організовують життєвий цикл авто.
В нас що Хьонде що Кіа болт забили на сервіс.
Що Богдан що Укравто шарашки ще ті з ними краще справу не мати.
Поговорив ще з кількома власниками Спортажа. В 2 з 4 є та сама проблема з рульовим. Проте ділер ніяк не реагує і на їх скарги. Це при тому що є Кіа вже визнала проблему і є спецінструкція як виправляти. В Московії вже процес іде повним ходом. Дані із ссилки яку скинули хлопці раніше підтвердилися. Проблема в електродвигуні підсилювача.
По експлуатації. Дуже ніжна шкіра на кермі. Там де часто тримаю руки вже лосниться. Радує штатна магнітола. Беріть комплектацію з кліматом. Крутілки виглядають архаїчно і не зручно користуватися. Розхід в місті тримається 10-10.3 це при суцільних тягнучках. Перша біла моя машина. Решта були металік. Непоганий колір. Мию рідко. Виглядає свіжо
Как будто прочитал о своей машине. Теже проблемы. Стук в правой передней стойке и в районе рулевой колонки! Пробег 15000 км. Был сегодня на сервисе Одесса Авто, на Николаевской дор.307б. Никаких проблем не нашли. Сказали чтобы ездил так как есть, пока звук не проявится сильнее. А он и так слышен ,даже пассажирам. Я очень разочарован и в Спортейдже и в качестве сервиса. Хотя с Одесса Авто был знаком раньше, купился на низкую цену авто и отличную комплектацию. Ранее были авто попроще, но чтобы на 15000 км пробега такие недостатки! Жаль, что на момент покупки авто не было отзывов вообще никаких. Брал в октябре 2016. Внешне и по интерьеру все нравится. Но из-за выше перечисленных косяков появилось желание продать. Попробую обратится к неоффициалам, и конечно за деньги. Но так ездить на новом авто нет никакого терпения....
Уважаемый Виталий, автор этого отзыва, если есть желание обсудить общую проблему, или уже знаете как ее решить, пишите пожалуйста на anatoliyuzik@gmail.com. Заранее спасибо!
Якби не бидло сервіс від Укравто то машина абсолютно виправдовує гроші. Тут питань нема. Хотілось би потужніший двигун. Його на порожній машині хватає. А коли є люди то обгони важкувато даються. Проте в мене пробіг 90% місто тому не дуже напрягаюся. за час експлуатації з'явився цвіркун в районі блоку клімату. Злапав величенький камінець на лобове. Чуть в штани не наклав. Проте скло витримало. Заклеїв павутину. Поки тримається. Що почало кидатися очі то слабка ізоляція моторного відсіку. Забагато чути мотор. Штатні галогени світять добре.
Проблеми, які описав раніше не рішив. Немає часу тим займатися. Стуки залишились такі самі а бо трохи стали сильніші. Недавно поговорив з власником машини з сусідньої фірми. В нього теж з'явилися стуки в нульовому і теж Укравто сказали що то не є проблема.
Тут без офіційних розборок нічого не буде. Я вже написав їм офіційного листа. Проте реакції нуль. Далі управління захисту прав споживачів. Сам вже хотів за гроші все полагодити. Але треба пересилити себе і ставити бидлоту на місце. Інакше в тій країні ще так довго буде. Уроди олігархи все що могли зробити то вкрали в держави. А бажання поставити бізнес немає. Мудака васадзе з його сеструльою прокатати через сервіс їх кончених фірмочок.
Все що маю по проблемі на пошту покидаю.
В пятницу был на сервисе. Заказали стойку, будут менять. Посмотрим на результат. За рулевую колонку напомнил, показал как можно устранить стук по совету в нете. Не хотят браться за такую работу. Сказали что если застучит сильнее, заменят всю колонку !
Така проблема судячи з інфо в неті для Кіа не новина. Серйозна компанія зробила би відзначити авто і безкоштовно би замінила електропідсилювачі. Тут якраз і видно рівень виробника і його відношення до клієнтів. Нагадаю що я 3 рази звертався в глобальному ний офіс Кіа. Нуль реакції. Лише один раз мені відписками чувак з англійського представництва( туда я написав помилково) і поспівчувати мені що в нас такий кончений сервіс Кіа. Ну і нагадаю що в мене стук появився після 2000.
А что, буржуи не ответили на маляву? Ищи, кто отвечает за зону EMEA внутри КИА - и письмо ему с копией на корейский офис. Не факт, что сработает, но все же. Еще можно позвонить в московское представительство КИА и поговорить с сервисным отделом. Хоть они на Васадзе смотрят как на кусок говна на дороге, могут расчувствоваться и помочь.
Мені замінювали і стойку і упору. Теж без змін. Треба робити сторонню діагностику. Нажаль Тернопіль то така дира що нема де зробити. Треба чухати у Львів. А на то нема часу. Я, тим часом, вже пішов на офіційну переписку. На цьому тижні пишу скаргу в управління у справах захисту прав споживачів. Я цим недоспеціалістам мозг ложкою виїм. Навіть якщо за свої гроші все поремонтую.
Їздив на то у Львів. Там відразу признали проблему з електропідсилювачі. Кажуть тягнеться вже роками і нічого не міняється. І о чудо. В день коли вже готова скарга в державі органи лежала в мене і чекала візиту на пошту подзвонили з Тернопільавто і запропонували встановити ремкомплект на підсилювач. Встановили. Стук не пропав. Лише став слабшим. Стук з права по ходовій у Львові теж сказали що проблема поширена. Проте ніхто не може діагностувати. Я недавно був у Франківську на вул макухи. Там піпец. Машину так гойдало. І що, я почув той самий звук. Тобто скоріше за все то не підвіска. А якийсь елемент товче по кузову. Буду просити перевірити. Короче, повне розчарування корейським автопромом. Як казав блискавка Маквін, не їжте то фісташкове морозиво.
dovibo, стук справа по ходовій - в мене також проявляється але тільки при певних умовах: дорога аля "пральна дошка" і пусте пасажирське сидіння. Після десь 5-10 хвилин по такій дорозі - підвіска продовжує стукати справа і на простих ямках теж - але через деякий час пропадає. Коли ж на пасажирському сидінні хтось є - то все нормально і стуку немає. Таке вражження що не вистачає навантаження на підвіску з правого боку.
dovibo, Доброго дня ! Ніколи не писала відгуки на форумах , але після знайомства з KIA і їхнім сервісним обслуговуванням просто несила мовчати ! Купила Kia Sportage 2017 в Франківську на вул макухи Гіршого обслуговування напевне не існує! Машині рік , облазить фарба по кузові ! Самі працівники кажуть заводський брак , але відповіді не надають уже пів року ! Хочу судитися з ними , поділіться досвідом .
У мене теж була така проблема, щось стукало в передній підвісці. Звернувся в в своє СТО по гарантії, і о диво - проблему знайшли і відремонтували. Виявилося, що у моєму Спортеджі були погано обтянуті штоки з заводу, вони розбовтались по нашим дорогам в районі пробігу 20 000 км і почались стуки в ходовій. Гайки штоків підтянули і стук пропав. На все про все - година часу і 200 грн по вартості. Перевірте, можливо у Вас те саме.
Рік експлуатації. Раніше описані стуки не пропали. Стук в районі підвіски далі не можуть знайти. Електропідсилювачі дребезжить. Добавився стук в дверях багажника з правого боку. І то також вже на кількох авто. Кажуть що там якісь шви розходяться. В торпедо з'явилось багато скрипів. Може я придираюся до авто с класу, але якось все дуже неякісно зроблено. Розхід палива вже не змінюється. Траса 7.5. місто 10.5.( зимою з прогрівами 11.2). Ходові якості на новій дорозі люкс. 180 стоїть як праска. Йде ненапрягаючись. Дуже приємно рулиться. Добре працює антибукс. Навіть без повного приводу нескладно їхати під слизькі горки. Місця в салоні хватає. Для міста дуже добре авто. Все портить неякісна зборка і абсолютно ніякий сервіс.
Нелегка профессия автожурналиста - то вдруг окажешься в 30-градусном морозе у Северного полюса, то попадешь в лето посреди зимы. И все ради близкого знакомства с ними - новинками мирового автопрома! Новый KIA Sportage всего несколько месяцев назад, в сентябре 2015, справил свой мировой дебют на Франкфуртском автосалоне, и по информации InfoCar.ua первые